13 Mart 2010 Cumartesi

HALİMİZ EHVALİMİZ

İşten çıkmış olabilirim,
Siz evde oturuyor gibi görünebilirim ama ASLAAAAA :)
Vallahi çalıştığım zamandan daha çok koşturuyorum.
Şimdi birde hafta sonları İngilizce kursum başladı ki, halim tam evlere şenlik :)
Hala evde olmaya alışamadım orası da ayrı konu.
Vallahi PC başına oturup yazı yazamıyorum, blog okuyamıyorum. O kadar yabancı geliyor bana klavye, ekran vs.
Neyse alışacağız artık, görünen o ki bu ay'ı iş arama süreci ile geçireceğiz :/

Bu pastayı kardeşim geldiğinde yapmıştım, bizim ailenin en tatlı canavarı kendisidir de :)
Küçükken hep bir pastanecinin kızını almayı hayal ederdi :D

Pastamızın herhangi bir özelliği yok, iki pandispanya arasına rendelenen elma + armut rendesi ve tarçının dışında bildiğiniz tembel hatun pastası :P Süslemesi için Dr. Oetker Glazür, file badem ve Carrefour'un pasta süsleme malzemeleri reyonunda gördüğümüzde Volkanla yarışına atladığımız frambuazı damla çikolata.

3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

allahtan ki silahzoruyla da olsa bana yorum yazıyorsun hala :P

tembelsin filan ama ben sana çok şşey öğreteceğim canım kaynanam:)))))


ellerine sağılık güzel hatunum benim.

not: pazartesiye azzzz kaldıııı

MAVİANNE dedi ki...

vayyy ellerinize sağlık
çocuklar katılınca işin içine daha lezzetli oluyor

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor :)