7 Aralık 2009 Pazartesi

ŞİMDİ ÖZETLER

Teknik arızalar dışında ilk defa bu kadar uzun süre yazmadım.
Canım istemedi, içimden gelmedi, şevkim kalmadı vs...

Şimdide ne yazacağımı bilmeden oturdum başına, sırf nerelerdesin diyenlerin hatırına, yazının sonu gelir inşallah :P

Yiyiyos, içiyos, geziyos modunda koskoca bayramı tükettik,

Ha geldi ha gelecek derken canımın içi, kalbimin 3'te biri, Kardeşceğizim de Viyanalardan geldi ve gitti :( (Tez zamanda rabbim tekrar kavuştursun :/)

Gezmeler yaptık, Aralık ayının paha biçilmez hediyesi güzel havaları değerlendirdik,

Mutfağa girdik, yeni mamalar denedik, misafirler ağırladık, misafirliğe gittik,

Hediyeler aldık, hediyeler verdik çoook mutlu olduk :) (ayrıntılar hediyeler sahiplerine ulaştığında :)

12 Aralıkdaki doğumgünümü beklemeye koyulduk(M) ;),

25 Aralıkdaki Şirket yılbaşı kutlamasını beklemeye koyulduk(M),
O gece sahneleyeceğimiz skeçler için dersler almaya başladık :) (ayrıntılar daha sonra)
Dünya tatlısı bir şirinenin doğumgünüsü vasıtası ile 4 güzel hatunla tanıştık, (ayrıntılar onlar yazdıktan sonra :)

Yoğun çalışma tempomuza ek bir iş ekledik, bu sayede hem sosyalleştik hem de para kazanmaya başladık :) (Ayrıntılar kişiye özel :) )

Bir MİM'imiz var şimdilik ama kısacık salladık :P
Şimdilik bize müsade, ilhamileri yakalayıp hemen döneceğiz :))

8 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yine kimlerle tanıştın bee. sen bana özel olmalısın:P yasaklıyorum sana artık blog tanışmalarını:PPPP

Sevtap dedi ki...

ooooo neler olmuş neler merakla ayrıntıları bekliyorum.sevgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

maşallah diyelim bebek ne güzel fotoğraflar

Stil Direktoru dedi ki...

yarın evdeyim ayrıntıları telden beklerim heh :()

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@papatya'm; Valla öylesine şirin bir hatundu ki davet eden, gelmem demek olmazdı :)) Yok yaa sen önce beni salla :P sonrada vırvır et :)))
@Karabidikim; Az sonraaa :PP
@SD; Araşalım :))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bööööööö

GeCe dedi ki...

valla bunca şeye yetişiyorsun ya şaşıyorum bravo

nalan dedi ki...

Aklıma güvenim yok,şimdiden kutlasam yeni yaşını olur mu?
nice yıllara,mutluluk ve saĞLIKLA