17 Kasım 2009 Salı

BİR SES VERELİM

Yine ne kaa uzun ara verdim değil mi?

Ama benim suçum yok, hep bu ilhamilerde kabahat.


Bi gidiyorlar sonra buraların yolunu unutuyorlar :)


Şaka bir yana valla bazen öyle bir uzaklaşıyorum, soğuyorum ki blogumdan içimden ne yazmak geliyor ne de sayfayi dahi açmak,

Aslında bu arada o kadar güzel şeyler oluyor, o kadar buraya not düşülesi şeyler yaşıyoruz ki...



Bunlardan biri canımın içi süpürgeli cadımdan gelen siparişlerim mesela.

Üstteki 2 fotoğrafın mankeni (:P) ile alttaki 2 fotoğrafın mankeni birbirinden farklıdır :)
Tamam üstteki benim ama ya alttaki??
Bir sonraki postta :))))

Öncelikle şuradaki pelerinin aynısı, sonra şu elbise, şu broş ve elbisenin içine astar niyetine giyilebilecek saten bir içlik, göğüs altı yüksek bel eteğimle kullanabileceğim bir pantolon askısı, işte bu cicilerin hepsini canım süpürgelim tek tek benim için imal etti yada gidip aldı.

Teşekkür ederim canım iyiki seni tanımışım, iyiki hayatımdasın :)

Tabii tek alışverişi kendime yapmadım :) Hani şurada "bu kıza bir an önce çadır almam gerek" demiştim ya işte o çadırı aldım. Parantez içinde liloşuma da alacağımı yazmıştım ama çadırımızı GG'den aldığım ve gelecek üründen emin olmadan onun siparişini vermek istemedim. Şimdi ben aldım, kurdum ve çok beğendim. Buradan görüp süpürgelim de beğenirse liloşumunki de adresine gidecek :))

Kızım daha görmedi, malum hafta içi annane de kalıyor ama yüksek ihtimalle perşembe akşamı görecek :/ Ama bayılacak buna emidim :)

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ya bu fotoğrafları nasıl ekledin bloğa. acayip görönüyor. üstten bastırmışsın gibi.


güle güle kullan cicilerini cicim:)

çatı katı dedi ki...

eehehhehehee :))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Papatya'm; Düzeldi düzenli kuzum :)) Teşekkür ederim cicim :)
@Çatıkatı; Gülmesene bee :P

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Siyah beyaz beşiktaşlı pelerini beyendim hıhhh :)

Sevtap dedi ki...

Çok yakışmış güle güle kullanın :) ama çadıra bayıldım eminim miniğinizde beğenir. sevgiler...

Adsız dedi ki...

EVETTTTT SIMDI GELELIM 2 MANKENIN KIM OLDUGUNA BU OLSA OLSA ÇATIKATI ILKAYDAN BASKASI DEGILDIR,NİYEMI BENIM KEDILERDEN ONDADA VAR ONDAN DOLAYI

NAZOM BU ARADA ILK RESIMLERDE HİMEN GİBİ GÖRUNUYOSUN GÖLGELERIN GUCU ADINA:d

NURCAN

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Nurcan; Kızım senin kedilerden artık olmayan yok ben hariç o da sırf sen aldın diye inadımdan almıyorum ben :P
SHERA de bari insafsızın kızıı :))

^zeynep^ dedi ki...

yaw Kaldera sana ne kaa benziyor, nihayet söyledim rahatladim! :) cicilerinizi iyi günlerde kullanin!!

MAVİANNE dedi ki...

çok güzelmiş
güle güle kullan canım

Adsız dedi ki...

HAHAYTTT TUZLIYIMDA KOKMA:D
bulsan ıkıde oynayıp alacanda bızım kedılerden bulamadın ondan alamıyorsun:D

nurcan