4 Kasım 2009 Çarşamba

4 GÜNÜN SON 2Sİ

Bu sefer az yazı çok fotoğraf :)
Cumartesi o kapalı, kasvetli ve bol yağmurlu hava bizi içine almasın diye kendimizi oyuna verdik.

Ev içine ev kurduk :) Çatısına da abi'yi kondurduk :P

Kalorifer peteği ile koltuk arasındaki boşluğa uzun yer minderini koyan cadı kızım annanesinin şalını da çatı olarak kullanmıştı.

Şal'ı bir türlü yerinde durduramayınca da abisini çatı direği olarak kullanmış :P
(Bu kız'a bir oyun çadırı almanın zamanı gelmiş, anlaşıldı, hatta 2 tane :P biri de liloşuma :))

Ama Anne gelip de abiyi alınca cadı Anne'ye küstü :S

Kızının gönlünü nasıl alacağını iyi bilen Anne (:P) mutfaktan seslenir;
- Kaleraaa'm, sana elmalı tarçınlı kek yapsam elmaları rendelermisin?

Anne cümlesini tamamlamadan Kaldera mutfağa doğru koşmaya başlamıştır bile :)

Tamam işi abartıp yumurtaları çırpma işini de üzerine almış olabilir ama kızımın asli görevi elma rendelemek :)

Ve işin en zekli kısmı :D
Cumartesi akşam üzeri gelen büyük dayı, yenge, anne ve dede ile içilen sıcacık çayın yanında Kaldera eli değmiş miis gibi elmalı tarçınlı kek ile cumartesi günümüzü sonlandırdık.

Pazar sabahı kalabalık bir kahvaltıdan sonra Kardeşimin oğlu, tosunum, paşa'm, tombalak Ardam'ın doğum günü için MC Donaldsdaydık. 15 hatun, yaklaşık 20 melek, işini severek yaptığı belli bir yarı palyaço :) ile çok keyifli 2 saat geçirdik. (Ardoşum palyaçodan korktuğu adamcağız kıyafetin tamamını giyemedi de ondan yarı palyaço :)


Çocuklar birbirinden güzel oyunlar oynadılar, yüzlerini boyattılar, bizler fırsat bulabildiğimizce sohbet ettik, sıcacık kahvelerimizi yudumladık :)


Bu hatunlarının hiç birinin blogumdan haberi olmadığından yüzlerini kapatmamı isteyip istemeyeceklerini soramadım o nedenle hepsi bayan kalp oldular :)

7 yorum:

sinarana dedi ki...

oyy sevsinler ne tatlı küsmüş öyle:))
küçükken biz de oynardık evcilik..:P
şimdi gerçeğini yaşıyoruz..hayat işte..bibakmışsın ki kocaaamann kız olmuşsun..sonra abla.sonra teyze.sonra da nine:))
çok hoş anlatım..
sevgiler..

MAVİANNE dedi ki...

canımmmm
bugün zarfın geldi
o ne kadar anlamlı ve güzel bir hediye
çokkkk teşekkür ediyorum canım

işyeri numaranı aradım ama rahatsız olduğunu söylediler
önemli değildir inşallah
çok geçmiş olsun

kalderanın küsmesi de çok güzel
maşallah ona şimdiden sana yardım ediyor ne güzel

öptümmmm

Ertan CVS dedi ki...

kalderanıın sana çoook benzediğğini bu resimde anladıım yahu.

Serap dedi ki...

Yerim ben onun kek yapışını :)

MAVİANNE dedi ki...

selam canım nerelerdesin????
merak ettim

Bir Yastıkta dedi ki...

ben son rsimdekilere takıldım şimdi bu resimdeki bayanların hepsi anne mi nasıl böyle incecik manken gibisiniz yah

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@umut-hüzün; Dimi yaa, birzamanlar biz oynardık şimdi çocuklarımız :S Büyümesinler yaaa :/
@Mavianne; Nerede kullandığını merak ederim ama :))İyiyim gülüm çok şükür, faranjitti geçti gitti inşallah.
@rtncvs; Beni tanıyormusunuz ki? Zira ben sizi tanımıyorum da :/
@Serap; :))
@GECE; şimdi arkadaşım şöle olüüür :)) O yüzü açık tek bayen bendenizim ve bildiğin gibi 2 cücüğüm var :P, yanımdaki hatun bekar onun yanındaki 3 aylık evli onun yanındakinin 1 diğerinin 2 siyahbeyazlının da 1 çocuğu var ve yaş ortalamaları 5 :))
Nasıl oluyor'a gelince; çocuk peşinde koşturmaktan oluyor diyeyim ben sana :)))