14 Eylül 2009 Pazartesi

2009'UN 2. İFTAR'I

Bu sabah mesaiye üzerimde şu elbise, ayağımda bol topuklu ayakabılarım, saçlarım topuz, makyajım gayet ofis tarzı ve tüm hafta başı neşemle başladım ama sağ topuğumun ağrısı tüm keyfimi kaçırdı. Bir ara neredeyse üzerine basamadım. Durduk yerde bu ağrıda neyinnesi diye düşünürken yoğun geçirdiğim hafta sonunu sanki unutmuş gibiydim.
Cumartesi başka zaman vakit bulamayacağım düşüncesi ile tüm günümü yazlıkları yıkayıp kaldırmak kışlıkları (şimdilik sadece mevsimlikler) ise yıkayıp dolaplara yerleştirmek ile geçirdim. Araya birde temizlik sokuşturunca ben yorulmayayım da kimler yorulsun :)
Pazar günü ise olabildiğince geç kalktık. Bir süre evin toparlanması ile oyalandıktan sonra saat bir gibi cadıyla alışverişe çıktık. Ben aldığımı sepete atıyorum, alışveriş arabasında oturan Kaldera'ya listeden bulup gösteriyorum, o da gayet ciddi bir şekilde üzerini çiziyor. :)
14:15 civarında alışverişimizi de tamamladık, 14:30'da evdeydik ve maraton başladı.

Buğday, nohut ve tavuk etli kesme çorba,
Kağıt kebabı,

Tel şehriyeli pirinç pilavı,
Zeytinyağlı taze fasulye,

Nohut salata,
Kırmızı biber sarma salata,

Makarna salatası,
Vişneli porsiyon Browni,
Fırın sütlaç.

4,5 ay önce taşındığım apartmanda evi bulmama vesile olan komşum ve hemen üst katımda oturan ve kuzu'ya bayılan bir diğer komşum (ablam) iftara davetlim olduğu için hazırladım bu menüyü. Ezan'a 40 dakika kala salataların ve çorbanın sosu dışında tüm yemeklerim hazırdı. 15 dk içinde masayı da hazırladıktan sonra çocukların da üzerilerini değiştirmek için odalarına çekilmesini fırsat bilip kendimi en yakın koltuğa attım :)

Yemek sonrası balkonda çay + tatlı muhabbeti tüm yorgunluğumu alacak kadar sıcak ve samimiydi. Daha sonra 2 cadı kızımız ve 3 hatun yediklerimizi eritme bahanesi ile ama tamamen harika akşamın tadını çıkartmak adına yürüyüşe çıktık.
O yorgunlukla nerede ve nasıl uyuduğumu hatırlmıyor olsam da sabah 06,30'da ayaktaydım :)
kısa günün kar'ı topuk ağrısı da bana dünden hatıra kaldı :/ Neyse akşama bakarız çaresine :)

3 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

herşey çok güzel görünüyor kalpli tabaklarda çok güzelmiş

Gelin Ayşe dedi ki...

Daha ne be ablaaa : ))) ellerine sagliiiiik!!! hem is hem mukemmel yemekler, bravo : )

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrr
bu sofra harika
herşey çok lezzetli görünüyor
şık bayan ayaklarının vurması kötü olmuş ama, güzelliğine toz değmemiştir eminim
neler yapmışsın öyle
ellerine sağlık
kandilin mübarek olsun