31 Ağustos 2009 Pazartesi

YARATICI OLMAYAN BLOGGER'E YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ

Sayfasını her açtığımda karşıma çıkan fotoğrafda "ahh" dediğim bir bacım var, İLKAY.

Benim gibi bir ÇATIKATI delisi İLKAY :)

Bir süredir bloglarda takip ettiğim Kreativ Blogger MİM dalgasını bana paslamış.

Anladım kadarıyla MİM'in muhatabı yaratıcı bloggerlar ve ben bu bağlamda hiiiç üzerime alınmamıştım ve paslanmasını da beklemiyordum ama :) sağolsun İLKAY göndermiş yazmamak olmaz. ("İLKAY gönderdiği için yazmamak olmaz" hikaye, o yazılması zorunlu 7 madde hoşuma gitti o kadar :P)

Ödül için 5 adet kuralları varmış, (Burada durup üç beş kelam etmek içimden geçtiyse de hiç keyfim yok, sabah sabah uğraşmiciiim :) )

Ödülün Kurallari:

1. Ödülün logosunu bloguna eklemek

Buyrun ekledim,

2. Ödülü aldigin kisinin linkini, ödülle ilgili yazina yazmak

Buyrun yazdım.

3. Hakkinda 7 ilginc seyi listelemek

Geldik zurnanın zırt dediği yere :)

* Bulunduğum odada cam açıksa okuduğumu anlamam, yazı yazamam...
* İnsanları bir konuda ikna etmeye uğraşmam, "sende haklısın kendinece" hayat felsefemdir.
* Çocuklarımın üzerinde lekeli elbiseye tahammül edemem, Paşa 11 yaşında hala yarım günden fazla dışarıda olacaksak ona bile yedek giysi alırım.
* Yemekte asla önce tatlı yiyemem, tek bir lokma bile olsa. Kahvaltıda da tatlılarla başlayamam, tüm iştahım kaçar.
* Saatim dışında asla hiçbir takı ile uyuyamam, çok minik olsalar bile.
* Sağ omzuma çanta takamam, felçli gibi olur sağ tarafımı kullanamam.
* Yanında içecek herhangi birşey olmadan sandviç, simit, poğaça türü birşey yiyemem. Daha ilk lokmada boğuluyormuş gibi olurum. Su bile olabilir yeterki yanında sıvı birşey olsun.

4. Sevdigin 7 blogu listelemek (Bak burasıda saçma ama valla yazacak takatim yok, uykum var gelme üstüme üstüme :P)
Almayan kaldımı ki? Hiç araştıramiciim ben yazarım paşa gönlü dileyen bi daha yazsın, insanoğlunda ilginçlikler biter mi? :)

1- Nevv
2- Seinep
3- Papatyaprenses
4- Ge-Ce
5- Arda & Verda
6- Kelebekgibi
7- Yı(kı)lmaz savaşçı'm :)

Ayy valla buraya kadar lay lay lom gelip burada resmen 2,45 saatcik düşündüm :/ İşte ben bu huyumdan sebep sevmiyorum mim paslamayı ama oldu bikere :)

5. Ödülü gönderecegin bloglara mesaj atip bilgilendirmek

Amaniiiin :)) e hadi ben kaçar ozaman baksanıza daha yapacak ne çok işim varmış :P

NOT; Herkeze ayrı bir yalan(!) uydurup haberdar da ettim, e oruç oruç benden bu kadar :))

6 yorum:

GeCe dedi ki...

çok teşekkürler canım ben bu ödülü almıştım ama sğolasın düşünmen güzel

KelebekGibi dedi ki...

Abla tesekkürler ama bende yeni almistim yani bir iki yazi asagida görmüssündür belki, 4 kisi vermisti toptan bir tesekkür etmek istemistim senin isminide o listeye eklerim ;) Ayrica uydurugun iyiydi, teller yüzünden hakettim demek :D

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

:) Hatunum yalnız sağ omuza takıldım ve cam olayına ne alaka kız :) Ay birde üst baş aynen yani eşşek kadar kadın oldum günde 2 tshirt değiştiriyorum

çatı katı dedi ki...

sevdiğiniz 7 blog demişler seviyorum napiimm :)) fena mı oldu bi sürü ilginçliğini öğrendik :) ya biliyo musun senin ilk maddenin bi değişiği de bende var :)) bende ortam çok gürültülüyse koku alamam...yalnız değilmişim benzer garipliklerde insanlarda varmış sevdim ben bu mimi :))
sevgilerrrr

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@GECE; sanırım hemen herkez aldı ama yapacak birşey yok bana geç geldi :)
@Kelebekgibi; biliyorum okudum :) E o diş koltuğuna oturabiliyor olman bile benim için ödüleşayan bir hareket :)
@SD; E cinslik işte kızım :) Ayyy pasaklı :P
@Çatıkatı; Ben de seniiiiii, sevgilim, Ay yok o sana uymadı :P
Seninkilerin yanında sönük ama neyse :) Aha koku alamamak ne alaka be :) Zaten sırf orasını sevdim bu MİMin :)

NnEvV dedi ki...

Nazan ablacııımm ,, boludayıım beeen yorumlara geldiim zıpladıım sayfana internete girmiyoruum ,, eske döndüğümde inceliciğimm ödülümüü çook çook teşekkür ederiimm ,, seviyorum senii muahh