21 Temmuz 2009 Salı

ÜŞENİYORUM

Ne gudubet bir yazışmış yahuuuu, dün 16:00 da yazmaya başladım yetişmedi, akşam evden düzenleyeyim dedim araya bir ton şey girdi olmadı, bu sabah girişi 3. kez değişti.
Aaaa başlarım böyle aşkın ızdırabına. Yayınladım gitti.....

Cuma akşamı tantuni (!) yaptık. Tabii en çakmasından :) Ama çocuklar bu şekilde hem ekmek yemiş oluyorlar ki normalde çok zor yediriyorum, hem de et yemeyi semeyen kızım et yemiş oluyor. Hazırlaması ise son derece pratik bir yemek. Yanında da bol köpüklü bir ayran ve salata ile harika bir akşam yemeği.




4 renk tabak ve 4 adet dürülmeyi bekleyen dürüm :P

Yeni evimizde tabaklarımız böyle her biri ayrı renk :) Aht'ım vardı rengarenk bir mutfak istiyordum, işe tabaklardan başladım, sonra da baharatlığımı renk renk yaptım :)

Ve uyku hazırlığı :) Tabii direkli pijamalarımız ile...



Cumartesi sabahı anne için çok geç ama çocuklar için erken olan bir saatte 9:30 da kalktık. Salana sallana hazırladığımız kahvaltı masasından 12:30'da annane telefonu ile zor kalktık :) Ennn misinden bir temizlik yaptık, kapı önü çayına katıldık, annaneye gittik birazda orada sallandık, eve geldik duş aldık, giyindik kınaya gittik, annaneye uğradık bahçe keyfi yaptık, yürüyüe çıktık dondurma keyfi yaptık, günün sonunda uykuya yenik düşen cadıyı bilerek ve isteyerek annaneye misafir bıraktık ve eve geldik yattık :)) Yarın yoğun bir program var ama kuzu dahil değil, hava sıcak, yol uzak, onu perişan edemeyiz...

Pazar sabahı yine erken bir saatte 08:30 da kalktık, kahvaltı, duş ve giyinmenin ardından anne-oğul harika bir güne başladık. İstikamet ALİBEYKÖY :)

Güzergah en süperinden çünkü; EMİNÖNÜ var, annenin ennn sevdiği semt.

Nedeni yok.

Aslında çok.

Ama özel yok.

Ne var?

Mesela Mısır var,

Mesela Turşu ve suyu var,

Mesela bol bol deniz araçları var, (annenin en sevdiği ulaşım araçları olur kendileri)

Mesela gözlemlenebilecek renk renk, çeşit çeşit insan (turist) var,

Mesela bol bol çarşı var,

Mesela balık ekmek var. Hem de kaldırıldıklarında annenin çok çok üzüldüğü Tarihi Teknelerde :)

KARTAL- KADIKÖY arası otobüs ile katedildi. Anne kitap okudu paşa sıkıldı, anne kitabı bıraktı paşa müzik dinlemeye başladı anne sıkıldı :))

EMİNÖNÜ İskelesi önündeki simitçiden 1 martılara 1 volkana diye 2 adet simit alındı. (Volkan sadece bahane, alenen belli ki simitlerin ikisi de martılara :) )



Koştur koştur Vapura...

Hadi hadii diye diye beklendi 4 dk...

Vapur hareket etti ama havada birtek martı yok,

"Neyse" dedi anne "birazdan çıkarlar nasıl olsa"

Çocuk inandımı buna?

Yüzü hiç de inanmışa benzemiyor :/

E biz de şimdilik balıklara atalım simidimizi,

Çocuk sevindi, ohhh...



Çocuk balıklarla oyalanırken bu sefer anne üzüldü :/

Çocukluğundan beri hayran olduğu, son zamanlarda yaşlılık belirtileri her yanından dökülen o muhteşem yapıya asılan bu çirkin ötesi ilan'a üzüldü. Tarihi yapılarımızın değerini bilmeyişimize, değerlerini korumayışımıza, çocuklarımıza BIRAKAMAYACAĞIMIZ bu güzelliklere yapılan bu çirkin saldırılara üzüldü :/

Güzel başlayan gün'e gölge düştü ama çocuk bunu hissetmemeliydi, hissetmedi.

Önce bir martı, sonra üç sonra beş derken artık sayılamayacak kadar çok oldu martılar.

Çocuk, artan sayı oranınca mutlu... :)

EMİNÖNÜ'ne vardık, hızlı adımlarla durakları bulmaya çalışıyor anne ama ne mümkün...

Çocuk bi balık tutan abilere soruyor;

- Abii, kaç balık tuttun?

- 5

- oooo, kaç saatte?

- 2

- Rast gele...

... bi salyangoz avcısı (!) ile konuşuyor,

- Abi bu sabah mı çıkarttın bunları?

- Evet yeğen, daha şimdi geldik. Sen bilirmisin bunları?

- Salyangoz bunlar, ee sen ne yapacaksın bunları ki, böcek değilmi bu?

- Büyük lokantalar yemek yapıyor bundan, onlara satacağım.

- Iyyy, kolay gelsin...

Ve sonunda,

Annenin en sevdiği yer,

Tarihi Eminönü balıkçılarından DENİZ YILDIZI'nın önü.

Ama işin kötüsü ne anne acıkmış daha ne de çocuk.

Akşama kalıyor balık ekmek rüyası, şimdilik turşusuyu yeter bize....

Mola bitti yola devam...

Alibeyköy İmar Bloklarındayız sonunda.

Kalabalık, hoş bir akraba toplantısı ile mübarek Miraç Kandiline denk gelen sünnet mevlüdüne katılıp erken vakit tekrar yola koyuluyoruz.

Öylesine yorulmuşuz ki fotoğraf çekmek aklımıza gelmiyor, e acıkmamışız da.

Yaaa, gitti balık ekmek :/

Bari mısır alalım, listeden bir madde daha eksilsin :)

Anne;

- Böğğ bu mısırlar sütmüş yaaa, off

Çocuk;

- Bulduğuna şükret, bide en büyüğünü seçtik sana. Bu zamanda nereden bulalım tane tane mısırı...

- Hııı, eee, şey, haklısın :))) Off hava hala ne sıcak yahuuu :PP

Anne bir bebek buldu vapurda onunla oynuyor :) Çocuk yine martı derdinde.

Tam tepemizde genç FB'liler, önce pankart astılar vapura sonra mini stadyum muamelesi çektiler.

Veeee Kadıköy sınırları içindeyiz,

Çocuk;

- Anne, söz vermiştin Buz devrine gidecektik ne oldu?

- Oraya son araç az önce kalkmış oğlum, başka sefere inşallah :P

- Anneeeeee :))

- Tamam tamam anladım, ama biliyorsun geçen sefer gittiğimizde AFM'ye 3D gelmemişti. Bu sefer gelmişse girelim söz.

- Olllleeeey, Allahım inşallah gelmiştir, inşallah, inşallahhhh...

- :)))

Maltepe Carrefour AFM'deyiz, saat 18:35

İCE AGE 3 3D gösterim saati 20:00. El mahkum girilecek, çocuk çok mutlu.

Anne babayı aradı, kardeşi annaneden almasını, anne-oğul biraz daha takılacaklarını, başlarının çaresine bakmalarını söyledi. Bu iş de tamam...

Şimdi ne yapmalı? Aaaa çocuk yok.

- Heey çocuk nerdesin?

- Annee hadi kitaplara bakalım...

Annenin canına minnet. Zaten şu sıralar ORAY EĞİN okuyor ve patlamak üzere. Şööyle süper bir alınacaklar listesi çıkartılır bukadar zamanda.

Anne ile çocuk birbirini kaybetti, kaybetmedi de ayrı takılıyorlar.

Çocuk, Çocuk Kitapları bölümünde.

Anne, Çok Satanlar standında.

Bir ara annenin karnı acıkıyor, aaa saat kaç ki?

E maşallah 19:40 olmuş.

Koşar adım çıkılıyor kitapçıdan, en acilinden yemek atıştırılıyor, WC ziyaretleri yapılıyor, mısırlar alınıyor, 3D gözlükler takılıyor ve sonunda koltuklara seriliyorlar. Saat 20:06

Film harika, çocuk keyiften dört köşe. Arada dinazor kafasının gözlerinin önüne kadar gelmesinden irkiliyorsa da anneye çaktırmıyor :)

Film bitti, herkez pür telaş çıkma derdinde. Anne ile oğul kıpırdamıyor, müzik harika :)

Taxiiiii

23:05 Baba ile kız bahçede, komşularla çay faslında,

Katılmamak olmaz, bir bardak, bir bardak daha,

24:02 Uyumak gerek sabah 06:30 da uyanıyor anne

ZzzzzZZZzzzzzzzzzz.......



Ice Age 3 (2009) Trailer #2 (HQ) - Watch more amazing videos here

10 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

"ıyyy,kolay gelsin.."

işte bu yazının özeti budur:P

benim hiç beni sinemaya götüren annem olmadı teyze üüüü:P

neyse gneç kayınvalidem olmasının nimeti,artık benide götürür:P:P

ablaaa, galata köprüsünün altında bi mekan keşfettim. gitmemiz lazım senle oraya:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Papatya'm; Teyze sensin bee, ben daha ABLA'yım :)))
Ben ne götürcem diyiveririm nişanlına o götürsün :P
Hadi yaa, gidelim cicişim hava sıcak, gün güzel kim tutar bizi :)))

suzy dedi ki...

Bloğumdan sana tılsımlı dlekler gönderiyorum, onları almak için uğra bana tamam mı cadı kız:)

esraycr dedi ki...

:) yazı bir hayli uzundu nasıl okudum anlamadım. fakat güzel zaman geçirmişsiniz.. bir de dikkatimi bir şey çekti, ben aşırı çocuklara düşkünüm malum.. kalderanın ayağında yara bandı mı vardı? gözüme çarpı verdi hemen işte.. yoktur inşallah bir şei:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Esra; Uzun yazı sıkıyor değil mi? Elimden geldiğinde madde halinde yazmaya özen gösterdim ki sıkıcılığı hafiflesin diye ama...
Evet canım yarabandı var ama şükür kötü birşey değil, abisinin sünnetinde giydiği gelinliğin altına aldığım yeni ayakkabının burnu açık, kenarı da baş parmağının hemen dibine denk geldi ve yeni olduğu için biraz tahriş etmiş o bölgeyi. E bizim kızımızın da canı tatlı olduğundan iyileştiği halde onu bir nazlanma malzemesi kullanmak amacıyla her banyodan sonra o bandı tazeletiyor :))

Papatya Prenses dedi ki...

pişt :P

Prima Rima dedi ki...

Okurken YO-RUL-DUM:)



sALYANGOZLARA BENDE IYY DİYORUM NASIL YİYORLAR YAA:(

KALDERANIN POZUNA VURULDUM :)AMA BANT HEMEN BENIMDE DİKKATİMİ ÇEKDİ...
AMA CEVABI OKUDUM BİRŞEYI YOKMUŞ COK SUKUR...

GeCe dedi ki...

bir gün ancak bu kadar dolu olurdu herhalde anneyi de gördük uzaktan da olsa maşallah

SeiNeP dedi ki...

vay be ablaa bol atraksiyonluu bi günn olmuşş :D bizde NEv'imle gidicezz buz devri 3 e :D hıhh :P ayrıca sen niye bana küssün abla yaa :/ barışak mı ? :)

çileklisüt dedi ki...

heh ya şöyle arada kendi resimlerini de ekle şu bloga gül yüzünü görelim :)