6 Temmuz 2009 Pazartesi

OLDUDA BİTTİ MAŞALLAH

Bu giderken,
Bu da dönerken.



Aradaki tek farkı bulun bakalım :))
Şaka bir yana çok şükür işin beni en geren kısmını hallettik. Bundan sonrası tamamen keyif bölümü :)
Ayşem'in tavsiyesini dinledik, Lokal anestezi istedik, cerrahi yöntem ile yapılsın dedik. Çok şükür işinde iyi olduğunu hissettiren, güven veren bir doktorumuz oldu. Bu akşam kontrole tekrar yanındayız.
Paşa'm beni şaşırtmadı, giderken gerginlikten gelirken de keyiften sebep gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmadı .
Aksine kuzum daha gergindi, giderken hiç sesi çıkmadı arabada. Bir ara babaları Dondurma aldı rahatlasınlar istedi. Anca o zaman dili çözüldü bülbülümün :)
İğne kısmında birlikte göz yaşı döktük :/ Ama o aşamadan sonra sonra o güldü ben mutlu oldum. O konuştu ben dinledim :) Operasyon süresince müzik dinledi, sohbet etti, ara ara beni istedi, elini tutmam gerekti, sonra Kaldera çağırdı onunla olmam gerekti.
Babayla birlikte mekik dokuduk birimiz içeri birimiz dışarı :)
Evimize geldik, yunusumuza sarıldık ve şükür artık daha iyiyiz.


Bu aşamadan sonra kalderaya bir haller oldu. Abisine su getirmeler, kumandayı vermeler, gelip gidip yüzünü sevmeler...
Ben Paşa'ya olan ilgiyi kıskanmasından korkarken o bizi sildi :) Varsa yoksa abisi.

Tarifini lezzethane'den aldığımız hafif bir tatlı yapmıştık giderken. Evimize döndüğümüzde tam kıvamına gelmişti, kendi elleriyle ikram etti :)

Akşam mısır patlattık, film izledik.



Paşa tavuk sever ama en çok mangalda sever. Pazar akşamı annaneye geçtik mangal yaktı paşa için. Abinin yüzü güldükçe cadıya da keyif geldi. Şımardı, güldü, güldürdü :) Hızını alamadı bir güzel de döktürdü :)) Ahh Verda'm ne çok kulaklarını çınlattım, sanırım dualarım kabul oluyor :)
Ve yeni öğrendiğimiz cümle.
Allah cezanı vermesin :))

19 yorum:

GeCe dedi ki...

hadi bakalım geçmiş olsun maşallah paşaya tabi kalderaya da ne kadar yardımcı annesine baksana

Adsız dedi ki...

ay maşalh :):)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kalderaya eşek sıpası demek geldi içimdenn:))))))

pis cadı ya,şuna bak maşallah:)))


Volkancığıma hem geçmiş olsun,hem hayırlı olsun diyorum:)

İnşallahhhhhhhh bi aksilik çıkmazsa pazar günü görüşmek üzeree:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Gece; Teşekkür ederiz :)
@Asyaselda; Allah razı olsun :)
@Papatya'm; baba tarafından değil mi? :PP Teşekkür ederiz ablası, ahhh inşallah inşallah :))

^zeynep^ dedi ki...

anam anam yerim ben o kuzuyu:) pasaya 41 kere masallah! hayirli olsun sünnetiniz:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kesinlikleeeee:))))))

Zen dedi ki...

geçmiş olsunn ablaaaaa :) olduda bitti maşaallah nazar değmez inşaallah :) Rabbim damatlığını görmeyide nasip etsin :) iki kuzununda yüzündenn gülücüklerr eksik olmasın :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Zeynep A.; Çok çok teşekkür ederim zeynepcim :))
@Papatya'm; Heee onu bilelim :PP
@Seinep; Güzel kuzum keçiler dağa çıktı mı? :)) Benim çok sinirlenip durulduğum zamanlarda babam böyle sorar bana :)) Teşekkür ederim, amiiiiiin :))

Stil Direktoru dedi ki...

Aa ben yokken neler olmuş annesi. Haydi hayırlısı bir an önce sağlıkla iyileşsin eskisi gibi koşsun eğlensin.

MAVİANNE dedi ki...

Allah damatlığını göstersin canım

maşallah atlattınız ya çok şükür
delikanlı oldu artık

cimcime de çok şık canım

sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım benım resımlerı görünce inan bana bögüre bögüre agladım.
Nasıl beklıyordun bu günleri,nasıl hevesliydin,6 yıl öncesıne gittim konusduklarımız yazısdıklarımız geldı aklıma bir... bir...
Hayırlı ugurlu olsun oglusuma daha nice... mutlu gunlerını görmek nasip etsin allah bize.
Sonra kalderama hamıle oldugunu ögrendıgımızde kızmalarım geldı aklıma ne yapacan cocugu demelerımı geldı aklıma utandım üzüldüm ne bıleyım böyle cimcime bi kızımızın olacagını.

çok sevıyorum sizi

NURCAN

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@S.D.; yaaa cicim bizi koyup gitme buralarda bak sensiz neler yapıyoruz :)) Amiin
@Mavianne'm; Şükür zor kısmını atlattık güzelim darısı tüm yeni başlayacaklara :)
@Nurcan; Oyyy benim can arkadaşım duygusal mı yapmış? :))
Canım benim insan nerelerden geliyor bulunduğu zamana, değişmeyen tek şey yürüdüğü yolun her anında yanıbaşında olan CAN DOSTLARI. Seni seviyorum biliyorsun...

Aysultan... dedi ki...

Ayy bayıldım ufaklığın videosuna maşallah:)
Abiyede maşallah geçmiş olsun pek neşeli maşallah Allah damatlığın göstersin inşallah:)
sevgiler cimcimeyede öpücükler:)

esraycr dedi ki...

volkan geçmiş olsun :) cadı ne güzel abisine yardım etmiş..

Primarima dedi ki...

Kardes işte kaç yasında olsursa olsun destek olacak abisine...afferim kalderaya!Geçmiş olsun canım hadi gözunuz aydın:)

Unknown dedi ki...

ay yavrum ya ikisi de ne tatlı kıyamam :)) volkanı görünce kardeşimin sünneti geldi aklıma upuzun bi gömleği vardı ama onun bide o biraz ağlamıştı :))

fulya dedi ki...

Geçmiş olsun Allah damatlığını da göstersin inş :)

Adsız dedi ki...

İsmail Volkan (Öyleydi galiba) hiç sorun çıkardımı, valla tebrik ederim onu o yaşta gülümseye gülümseye sünnetten çıkmış..

SessizCrew dedi ki...

ya :D kaldera çok tatlı çok şirin kız çocuklarına bayılıyorum :) inşşlah ilerde benımde bi kız çocugum olur. :)