16 Temmuz 2009 Perşembe

EVİMİZDEN...

İzne çıkmadan önce yazmak istemiştim ama yoğunluktan vakit bulamamıştım.
Gittigidiyor.com üzerinden, 2 adet sticker aldım. Şimdi gözüm dokuzlu kuşlarda :)) Mevlüt için evimize gelen herkez bayıldı, koridordaki tam giriş kapısının karşısında olduğu için her kapı açıldığında gelen bir "aaa" dedi :)
Açıkcası paketten uygulama ile ilgili hiçbir bilgi çıkmadığı için epey zorlandık.
Boyama mı? Yapıştırma mı? olduğunu soranlar çok oldu.
Salonumdaki bu ağaç ise tam kapı yanında. Karşısına geçip oturmadıkça fark edilmiyor. Ama baktıkça da insanın içi açılıyor. Etrafına biraz daha kuş alıp genişletmek istiyorum.
Ben sticker'larımı MAJİ DEASİNG'den aldım ama daha sonra COOLART'da da çok güzel modeller olduğunu gördüm. Sanırım bir sonraki alışverişim COOLART'dan olacak. En büyük nedeni de uygulama klavuzu ve ragle (uygulama aparatı) gönderiyor olmaları...
Salonumda 2 adet kiriş var. Birine bu gerçek kelebeklerden oluşan pano diğerinde ise,


bu tatil aşkımı depreştiren, karşısına geçip geçip "Ahhhh ah" çektiğim tablo var :)

Ve giriş kapısının hemen sağ tarafında bulunan şu meşhur panom. Hala baktıkça utancımı anımsıyor, gülümsüyorum :)) Bu unutkan beynime inat ne çok not, ne çok hatırlatma yazdım o koşuşturma arasında bilseniz. Eminim bu kadar çok işime yarayacağını kendisi bile tahmin edemezdi :))

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım balım petegim
Bunları arkadasım satıyo renk renk ve desen desen model sayısı 190 gecık,bende yatak odama yapısdırdıgım bı model varkı görmelısın

senın aldıgın sıte cok pahalı benım arkadasım sadece 8 lıraya satıyo:)
sevıyorum senı

nurcan

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Abi ne gıcıksın, insan zamanında der dimi :/
8 lira süpermiş yaa, ben nereden görebilirim işlerini?
Senin odadakini de görmek istiyorum, ACİİİL :)
Ayrıca sen hala aramadın beni, bahaneni dinlemek istiyorum...

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Ağaçlı kuşlu olan çok asil canım. Bende pazardan aldım geçen gün yatak başı yaptım :) 50 falan ya bunlar 3,500a bulunca atladım hemen huyum kurusun :)

Bende gıcığım dimi şeker heheh :)

Ya bu arada ne kadar doğru bilemiyorum canım, bu kelebek panadon ben Singapur'dan aldım ama annem dedi ki ölü kelebek evde bulundurmak iyi değil derler dedi. Ben de kıllandım çıkardım evden :( Sen etkilenme ama zaten inanç meselesi. Ben etkileniyorum ama biri böyle birşey dediğinde, hatta birşey kırılsın anında atarım :) İyi değildir ya kırık şey tutmak böyle garip bir kızım işte :)

Papatya Prenses dedi ki...

bi gün evlenirsem holüme yapıştırcam bunlardan. ama tabiki papatya ve kelebekli bulmam lazım hihi.

kedi kardeşliği dedi ki...

harika görünüyorlar, şuan nette aramaya başladım, odam için alacağım bir tane :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok güzel olmuş, koridorda kullanmak çok güzel olmuş. Güle güle kullan. Mıknatışlı panoya da bayıldım

Prima Rima dedi ki...

Kuşlara bayıldım...kaça aldın sen bılmıyorum ama bauhausda fılan çok pahalılar yaaa...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@SD; E yuh 3,5 diyo yaaa ://
Pazarlarda bile var mı artık? Ağlamak istiyorum :((
Hadi yaaa bu kelebekler ile ilgili yazdığını duymamıştım aklım karıştı bak şimdi :/
@papatya'm; aşkolsun kuzum sen hele bi evlen ben çeşit çeşit bulur getiririm senin evine :))
@kedi kardeşliği; sen yorumları okumadın galiba? Ne neti yaa, çık dışarı at kendini en yakın pazara :))
@Çocukla çocuk; en çok o uzun ve boş duvar canımı sıkıyordu, ikea'ya da gidemedimki şu benim dalgalı aynayı alayım bu desen de cuk oturdu :)
@Primarima; cicim baksana mille ne diyo, 8, 3,5 TL'lerden bahsediyolar. Ben de KOÇTAŞ'da görmüştüm çok pahalıydı ucuz aldım diye sevinirken ...

çatı katı dedi ki...

çok güzel olmuş..benimde aklımda vardı duvara yapıştırmak böyle görünce güzel oldu..bende aynı satıcılardan almayı düşünüyordum ama yorumları okuyunca fikrim değişti :)) bizlere de bilgi verirsen sevinirim :) bu arada bloğu ilk ziyaretim çok güzelmiş
sevgiler..

Adsız dedi ki...

artırıyorum herkeze bedava:D


sticker cı geldi hanımmmm


nurcan

çiLekLisüt dedi ki...

tahmin etmem mi bilmiyo muyum senin ne hareketli ve meşgul bi kadın olduğunu :) düşün düşün en uygun onu bulmuştum sana

esraycr dedi ki...

çok güzel olmuş giriş, fakat o kelebekli panodaki kelebeklere nasıl kıydın da oraya astın.. :(

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Valla de canım :) Yok yazmadım sana yazdım buradan bil diye