15 Haziran 2009 Pazartesi

MUTLU HAFTA SONU

Papatya'm, kuzularımın en büyüğü :)) kalbi güzel, yüzü güzel insan. Evimin ilk misafiri oldu :) (Ailemden sonra tabii :P) Bir misafirim daha vardı ama onu tanımazsınız.

Bu iki can, bu iki kardeş hafta içi bana geleceklerini haber verdiklerinden beri bir aksilik çıkmaması için dualar ettim durdum. İkisini de ne çok özlemiştim :)
Cuma akşamından temizlik, cumartesi sabahından da alışveriş araya girince bana hazırlık için 3 saat kaldı :/ (Evet evet aynen yemekteyizdekiler gibi :) ) E çocuklar da etrafımda olunca panikledim doğrusu. Biliyorum kuzularım peynir ekmek versem yerlerdi ama :P abla gönlü elvermedi :))
Bide bu cadı papatya diyette olunca daha bir zor oluyor hazırlanması. Aklımda nohut sevdiği kalmış ya ilk işim nohut salatası yapmak oldu. Ama ne bilirim dereotu sevmediğini :) Okumuşumdur yüksek ihtimal ama unutmuşum, yaşlılık işte :P



Hem kısıra hem de nohut salatasına dereotu eklemişim :) Kuzum görünce "Ablaa" dedi ama el mahkum açlık belası yemek zorunda kaldı :)



Ben heyecandan fotoğraf çekmeyi unutmuşum :) Hatta kızlar çekerken de yaptıklarıma güvenmediğim için "amaan ne gerek var boşverin" dedim ama papatyam dinlemedi beni, bu fotoğraflar ondan. Ek olarak sultan lokumu ve kolay pastamızda vardı ama onları çekmeyi papatyam da unutmuş :)
Ama şunu anladım ki daha dilediğim gibi misafir ağırlamak için daha evimin epeyce eksiği var, neyse zamanla diyorum :) Bu kadarı oldu ya gerisi gelir inşallah..
Canlarım benim için en az kendileri kadar değerli hediyeler getirmişlerdi ama ben onların da fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum :/ Söz en kısa zamanda çekip bu yazıyı güncelleyeceğim :))


Yalnız birşey fark ettim, bu cadılarla ne zaman bir araya gelsek konuştuğumuz konular konuşacaklarımızın yanında solda sıfır kalıyor. Vallahi...

Zaman yetmiyor bize. Şööyle sabaha kadar oturabileceğimiz bir pijama partisi ortamı mı hazırlasam ki? Sanırım anca keser bizi :)))))

Canlarım yine yine yine beklerim :) Elinizin uğuru, ayağınızın bereketiyle her zaman baş tacım olun olur mu?
Cumartesinin daha devamı da var ama birazdan yazacağım. Bu post özel kalsın istedim :))

9 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ablam ya gerçekten pijama partisi yapsak o bile zor paklar bizi:)

Çok çok güzel ve özel bir gündü. Herşey için çok teşekkür ederimmm:)

Seni seviyorum ablammmmmm

Adsız dedi ki...

Valla, keşke çekmeseymiş fotoğrafları görünce ağzım sulandı :D

şirinem dedi ki...

Kıskandım valla ne güzel bir gün geçirmişsiniz ellerine sağlık canım ne güzel şeyler hazırlamışsın :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Papatya'm; Ayy benim evde üstümüzde pijamalar düşünsene :) Evlenirseniz zor olur aslında evlenmeden yapmak gerek :))
@eblog; Ben dedim ama dinlemediler enes kardeş :P:)
@şirinem; Kıskanma sen de gel :) Teşekkür ederim.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

süper olur süper:) evlenirsem ben burdayım hiç bile zor olmaz. hıh:P
ama ama kardeşim için zor olur:(

GeCe dedi ki...

ne güzel yemekler ve ne güzel eğlence ama ben gerçekten kardeş misiniz merak ettim bak

esraycr dedi ki...

ablacım daha ne olsun :D şükür herşeyi yapmışsın...
İnşallah en kötü gününüz böyle olsun.. :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@gece; her üçüde gerçek kardeşim olsa ancak bu kadar sevebilirdim gececiğim inan bana. Öyle şeker öyle keyifliler ki, gülümsedikleri zaman bana herşeyi unutturuyorlar :) Rabbim kalplerinin güzelliğini de yüzlerine vermiş. (maşallah)
@esra; amiiin canım benim amiin

Zen dedi ki...

ühühühhühhühü:'( :P