5 Haziran 2009 Cuma

HER TELDEN

Yazmak istediğim birkaç ayrı konu var,

1- Bugün Dünya Çevre Günü
Çevre konusunda hepimizin olması gerektiği kadar duyarlı olduğumu düşünüyorum. Tabiiki zaman zaman önceliklerimiz değişiyor, zaman zaman atladığımız oluyor ama elimden geldiğinde kendime düşeni yapmaya, kuzularıma da aşılamaya çalışıyorum.

Bu başlıkta size bir de kampanya haberi vereyim, Dünya Çevre Günü sebebiyle 12 HAZİRAN' a kadar patates - oğan torbalarımı aldığım http://www.beztorbam.com/ sitesinde %50 indirim var. Ben erken davrandım ama sizler bu fırsatı kaçırmayın derim.

2- Dün akşam SELVA'lı ilk tarfimizi denedik.



Bizim için farklı bir uygulamaydı, sadece Fasulye Kavurma olarak tükettiğimiz yemeğin Makarnalısını yapmak ama denedikten sonra karar verdik. Bundan sonra Fasulye kavurma bu şekilde tüketilecek.
Bu benim tabağım, yani tüm akşam yemeğim :)
Gerçekten bu kadar sevebileceğimizi tahmin etmemiştim, evde temizlenmiş fasulye olduğu için denemiştim sadece. Hem sebze, hem makarna bir arada olduğu için vitamin değeri bakımından da hiç düşünmeden sadece çorba ve salata ile birlikte tam bir akşam yemeği oldu bizim için. Hem ana yemek hem de yardımcı yemek görevlerini üstlendiği için zamanda kazandırdı :))
Bu da kuzunun tabağı, dolapta bir gün önceden kalan 1 tabaklık bezelyeyi görünce onu yemek istedi, şu an 2 yaş sendromunun tavan dönemlerini yaşayan bir cadıya HAYIR denir mi?
3- Un Helvası yaptım.
Anneciğim yapar sağolsun biz de afiyetle yerdik, e üstkattan alt kata da mutlak düşerdi, düşmese o Un'un kavrulması esnasında kokuyu alır çıkardım ben :) Ama evlerimizin arasına sokaklar girdi, yapsa yese haberim olmaz :P Bu durumda bize de kendimiz pişirmek düştü.
Hafta içinde okuduğum bir blogda "7 çay bardağı un diye başlayan" tarife balıklama atlayıp en kısa zamanda yapacağımı da yazmıştım. Ama kimden aldığımı hatırlamıyorum :(( Allahım ne kötü şey bu unutkanlık yaaa :/ Ben bu tarifi kimden aldıysam lütfen bana kendini hatırlatabilir mi? Üzgünüm :/
İlk defa yaptığım için karıştırma kısmında çok iyi olduğum söylenemez, hafif pütürlü bırakmışım ama tadı, kıvamı süperdi. Bundan sonra sık sık yaparım İnşallah. Tabii karıştırma kısmında yardım edecek birini bulabilirsem :))
4-Az önce 2 tane postamı kargoya verdim :) İnşallah sağ salim ellerine ulaşır :/

5-Vee benim paketim de geldi. Papatyam'dan aldığım 2 adet yüzüğüm ve yusufcuklu kolyem elime ulaştı. Her biri ayrı güzel. ELLERİNE SAĞLIK BÜYÜK KUZUUUM :))
Papatya'm kolyede bir eksiklik farkediyormusun? :)
6-Ayrıca haftalardır arattığım LİLA peçete bileziklerim de geldi. Daha önce kuzum Mürdüm renginde yapmış bana çok koyu gelmişti, daha sonra mor yaptı ama ı-ıh o da değil illa lila dedim :) (Nazımda geçiyor ya, tutturdum Lila diye :P)
Sağolsun aradı taradı sonunda gönlümdeki rengi buldu. Harika olmuşlar harika bayıldım.
Kutusu da en az içindekiler kadar şık.
Canım benim sağolsun siparişlerimin yanına her birimiz için ayrı ayrı hediyeler koymuş. Paşa'm için PEYGAMBERİMİ ÖĞRENİYORUM kitabı. Canım benim bu kitapla birlikte KİTABIMI ÖĞRENİYORUM kitabını oğluşa almıştım ama cadı bunlar benim kitabım diye abisine vermiyor, kendi odasında tutuyordu. Oğluş aynı kitaptan 2 tane olmasına çok sevinecek :)) Teşekkür ederiz...
Biliyorum 2 sefedir kötü şeyleri de yazıyorum Papatya'm ama inan sen üzülesin diye değil :/ Kargolar yükleme esnasında kamyonlara atılıyor. Evet resmen atılıyor. O nedenle içinde kırılacak koymak mutlaka böyle sonuçlanıyor. Kırılacak eşya taşınmasa bile bence yapılan son derece yanlış bir uygulama ama malesef böyle :/
Çok silinmiş haldeki yazıdan anladığım kadarı ile bu şişe Kaldera'ya aitti ama kırılmış :( em de ne kırılma, resmen tuzla buz olmuş :/
Paketi elime alır almaz fark ettim kokusundan ama...
Kartım da ıslanmıştı, Allahtan kuruyunca sorun kalmadı, panomun baş köşesinde süzülüyor, kitabımızdaki ıslak da kuruyunca gitti ama maalesef şişe sizlere ömür :/
Mini çantanın renklerine bayıldım ama adım gibi biliyorum Cadıdan bana kalmayacak :))
Acaba saklasam mı? :P
Veee süper ötesi bir anahtarlık.
Renklerine, bayıldım. Yeşil ve mor en sevdiğim iki renk bir arada, tıpkı salonum gibi :)
Farklı farklı şehirlerde yaşayan, birbirinden değerli üç ayrı insandan birer hatırayı sürekli yanımda taşıyor ve bu anahtarlıkları her elime aldığımda onları anıyorum.
Bir ara anlatırım belki ama şimdilik şu kadarını söyleyeyim ki anahtarlıklar benim için çok önemlidir :/

13 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Allahtan peçeteliklerin kutusunu iki kere sarmıştım bişi olmamış.

Ama söyliycem güveyine hesap sorsun. Gözlerim doldu resmen be. Evet büyük ablama almıştım parfümü,kısmet bi dahakine elimle veririm inşallah.

Evet yusufcukların biri kanatlanıp uçmuş,görüştüğümüz zaman tedarikli geleyim de yerine takayım onu:)

Anahtarlığı ve mini çantayı beğenmene çok sevindim ablacım. İyi günlerde kullan inşallah.

Volkan'a da selamlar:)

Makarna tarifi ilgimi çekti ama annem yaptırmaz. Evlenenince denenecekler arasında hehe:))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Papatya'm; Allahtan :))
Bence sorsun, yoksa ben ona soracağım ;)
Yok yok ben çıkarttım bir kolye 2 yusufcuk'a dar gelir deyü :)
İkiside birbirinden güzel cicim, teşekkür ederim.
O da ellerinden öper ablası :P
Sen de onlar yokken dene cicim, yada kobayına denet :)

ebloog dedi ki...

Gerçekten güzellermiş, SELVA'yı da en yakın zamanda denemek istiyorum.

esraycr dedi ki...

öncelikle güle güle kullan minik eşyalarını\aksesuarlarını..
ellerine sağlık papatya prensesinin de..
makarnaya gelince yok ablacım fikrim değişmez.. kısa süreliğine makarnaya elvada dedim :D
hümm bir de nedense anneler çok güzel yapıyor un helvasını,hatta ben hazır evdeyken anneme bir un helvası yaptırayım,severim :)
son olarakta çevreyi koruyalım gerçekten, orası bizim 'can 'evimiz...yeni nesillerde bu bilincin oluşması dileğimle..doğayı koruyun çevrenize sahip çıkın:D

kubra zeynep kara dedi ki...

makarnaya bayılırım çok değişik olmuş fasulye kavurmalısı.
ayrıca sevgili papatyanın takıları süper.çokta yakışmış güle güle kullanın inşallah:))

Papatya Prenses dedi ki...

du bakalım banada selva paketi gelcekmiş hihi:)

he iyi ben de kanatlanıp uçtu sanmıştım:)

KelebekGibi dedi ki...

Yaa bu postalari sikayet etmek lazim, Ayse Gelin'e giden postada da sise kirik gitmisti..
Yavas koyamiyorlarmi atiyorlar bunlari anlamiyorum.
N. abla güle güle kullan hepsini, cok cici seyler:)
Sevgiler

aysultan dedi ki...

Papatyam çok bahsediyor sizden. Hatta bu gülleri aldığı gün bizdeydi:)

hepsi çok güzel olmuş,güzel günlerde kullanın inşallah..

esraycr dedi ki...

http://esraycr.wordpress.com/2009/06/06/yillar-sonra-coluk-cocuga-karisirsak/
ablacım bu yazıda ismin geçiyor benden söylemesi... :D

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@eblog; Bence mutlaka denemelisin, tarif verebilirim :)
@esra; Tüm öğrenciler makarnadan bıkmış galiba :))
@kubra; gerçekten değişik bir tarifti, teşekkürler ediyoruz.
@papatya'm; Zaten bu ay 3 kampanya var.
@kalabek'im; canım sanırım o kargı poşetlerinin üzerinde de yazıyor kırılacak eşya taşınmaz düye. Bu tip gönderiler için VİP kargo satın almalısın, kutu yani. O zaman araç içinde raflar var onlara koyuyorlar ama poşet olunca atıyorlar :/
Teşekkür ederim cicim :)
@aysultan; canım o benim, sağolsun. Ben de seni o'nun sayesinde takip ediyorum, teşekkürler ediyorum.
@esraycr; tatlı kız okudum :) İnşallah inşallah :))

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

canımmm
herşey süper görünüyor

canım istanbula sadece sizin için geleceğim
inşallah o zaman görüşeceğiz

sevgiler

eviminnuru dedi ki...

hediylerinizi güle güle kullanın
makarnada harika görünüyor

MoonSun dedi ki...

Canim benim iyi gunlerde kullan hediylerini :)) Senin yuregin o kadar guzel ki sen cok cok daha iyilerine layiksin :)