25 Mayıs 2009 Pazartesi

HARİKA TAKILAR, MUMLUKLAR, PEÇETE BİLEZİKLERİ

Hani geçen yazımda büyük kuzumun takılarını çok beğeniyorum demiştim ya,

bana fiyatlı fotoğraflarını göndermesini istedim. Sadece kendime saklamak bencillik olurdu, dayanamadım sizlerle de paylaşayım dedim :)
Bakarmısınız ama haksızmıyım ?
YÜZÜKLER;



KÜPE;
TAKIMLAR ;






KOLYELER ;











MUMLUKLAR;



PEÇETE BİLEZİKLERİ;



Peçete bileziklerinden hem kendim için sipariş vermiş, hem de ev görmesine gittiğim yeni evli bir arkadaşıma hediye götürmüştüm. Kuzumun ellerine sağlık, çok güzel olmuşlardı, gören herkez bayıldı.

Siz de sipariş vermek isterseniz fotoğraf numarası ile buraya yorum da yazabilirsiniz, şuradan maharetli bacıma da ulaşabilirsiniz :) İLETİŞİM bölümünde mail adresi yazıyor.

6 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

mumluklar ve peçetelikler süper olmuş,
hem ne kadar uygun fiyatları.
zaten takılar tek kelime ile muhteşem.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ablacım ya senin hakkını nasıl ödiycem. Canımsın:)

şirinem dedi ki...

hepside çok güzel kelebekli takıları beğendim bende fiatlarda çok uygun bencede

Stil Direktoru dedi ki...

Kelebek kolye ciciymiş Papatya hanıma bol satışlar dileyelim senin aracılığınla arkadaşım.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne kadar güzel ve fiyatlarda makul

^zeynep^ dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ama fiyatlari sanki emeginin karsiligini yansitmiyor, çok düsük gerçekten.