13 Nisan 2009 Pazartesi

HAFTA SONU

Cuma günü tüm keyifsizliğimi alıp götüren bu iki güzel şeyden sonra,



Geçen haftadan bahar temizliğini de tamamlamış olmanın verdiği rahatlıkla cumartesi günü kahvaltıdan hemen sonra Oğluş'un şu an okuduğu etüdlü okula geçmeden önce 3 sene eğitim gördüğü okuldan eski sınıf arkadaşları ile buluştuk.


3 kız 3 erkek olmak üzere 6 aynı yaşta çocuğun bir araya gelmesinden oluşan gürültü ve zaman zaman yaşanan anlaşmazlıkları saymazsak keyifli bir gündü.


Ancak şunu fark ettim ki, kendi dünyalarında Televizyon ve Bilgisayar merkezli hayat yaşayan çocuklarımız grup oyunlarını bilmiyor ve oynadıkları zaman da çabuk sıkılıyorlar. İzledikleri çizgifilmlerde oynadıkları bilgisayar oyunları da aksiyon üzerine kurulu olduğundan, bizim zamanımızın sakin oyunları onlara cazip gelmiyor. Her 10 dakikada bir yeni bir oyun icat etmek zorunda kaldık ve bu duruma hepimiz üzüldük.


Bizim o yaşlardayken oynadığımız tüm oyunlar onlar için SIKICI dediler. Tekliflere de açık değiller. Hem canlarının sıkıldığını söylüyor hem de önerilerimize burun kıvırıyorlardı. En sonunda erkekleri evin yakınında bulunan top sahasına, kızları da yüksek müzik eşliğinde çocuk odasına konuşlandırdık da biz de bi yarım saat rahat ettik :)

Pazar günü ise evdeydik. Havanın serinlemiş olmasından sebep kendimizi ev içi faaliyerlerle oyaladık. Kızım Mutfakta bana yardım etti, oğluş ise grafiti çalışmalarına hız verdi. Evet Volkan şu duvar yazılarında gördüğümüz renk renk grafiti çalışmalardan yapmaya merak sardı.

Şuna benzer şeyler yapıyor. Ama henüz istediği kadar iyi yapamadığı için(miş) fotoğraf çekmeme izin vermiyor :)
Biz kuzumla önce portakallı kek, sonra da kokoş kurabiyeler yaptık.


Ve yeni vazgeçilmezimiz eşliğinde tükettik :)


10 marfitette görüp, aaa ben bile yapabilirim dediğim magnetlerden hem anneme hem de kendime ördüm :) ve ben bu işi sevdim :) eee var mı isteyen isteyen ???


Akşam da DUPLEX'i izledik ve tavsiye ediyoruz :)
Yönetmen : Danny Devito

Başrol oyuncuları : Ben Stiller ve Drew Barrymore

Ve uykunun geldiği anlar :)

Yatma vakti...

Önce 3-5 dk. abinin yanında oyun sonra da kendi yatağında uyku.
Gece de anneyi ziyaret :)

1 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

son fotografa bayildim! cok tatlilar masallah!!!

zamanimizin cocuklarina üzülüyorum dogrusu. bizler kirlarda yuvarlanirdik, evcilik, saklambac oynar ne zevk alirdik...