21 Nisan 2009 Salı

DOLU DOLU HAFTASONU

Başlık TRT nin geze geze Anadolu programları falan gibi oldu değil mi? :)

Ama gerçekten de dolu dolu bir hafta sonu geçirdik kuzularla.

Viyanadan gelen dayının çok yakın bir arakadaşının düğünü için kandıraya giden anne-dede tayfası da olmayınca cumartesi sabahı 2 kuzumla ben koca binada başbaşa kaldık. Saat 11:30 olmasına rağmen hiçbirimizin iştahı yoktu. Baktım olmayacak hadi giyinin kahvaltıyı sahilde yapalım dedim. Resmen uçtular :)



Evde yiyeceklerinin neredeyse 2 katını yediler. Kendi karınları doyunca da kuşları beslemeye sıra geldi :)



Kaldera o sırada cadılık peşindeydi ama paşa'm epeyce vakit geçirdi güvercinlerle.





Ve yediklerini eritme zamanı.

Abi kuleye çıkar da cadı durur mu? O da denedi ama beceremeyince binbir şımarıklık, yaygarayla abiyi aşağı indirdi :P


Ve sıra alışverişte;

LC Waikiki'den bu ciciler alındı ama ne zor kararlar, ne kavgalar ile onu ne siz sorun ne ben anlatayım :) Büyüdükçe daha mı zor oluyor bu çocuklar yahu :/

Bu sırada abi de yan kabinde beğendiği eşofman ve kapşonlu tişört'ü deniyor ama fotoğraflamak ne mümkün anneyi kabine bile almıyor :) Sanırım cidden büyüyor :)







LCW'de harika bir uygulama başlamış. Vitrinle mağaza arasını sntalam bir paravanla ayırmış, o aralığa da resim kağıtları, panolar ve bol bol da boya koymuşlar. Aileler rahat rahat alışveriş yaparken çocuklar da istediği kadar boyama yapabiliyor ve isterlerse kendilerine ayrılan panoda (vitrinde) sergileyebiliyorlar. Abinin yaptığı resim küçük kuzuya bir de resim defteri kazandırıyor :)


Bu ayki bilim çocuk dergimizi de aldık ve abi sırada beklerken önce bizim çok bilmiş hanım incelemeye başladı :) Ne sırası mı? Az sonra...







Dergimiz yine dopdoluydu. Gözlem defteri, bol bilgi içerikli oyun kartları, suyun kente yolculuğu posteri ve suyu koruyalım oyunu sadece eklerimiz. Derginin içeriğini varın siz tahmin edin.







Paşamın son fotoğraftaki cicilerini ve 2 sıfır kol tişörtünü de DaGi'den aldık ve saat 17:00 gibi carrefour içinde işimiz bitti. O sırada aklıma ÜLKER'in çocuklara 23 Nisan Hediyesi geldi.

AY PRENSESİ

Gün içinde 4 ayrı seansta gösterilen film için son şansımız 21:15 seansıydı. Filmin biletleri için rezervasyon vs olmadığından gösterimden 3 saat önce dağıtıma çıkan biletlerden edinmekten başka şansımız yoktu. 18:10'a kadar gişenin açılmasını beklemek de paşama düştü. Sırada kah yeni edindiği arkadaşı ile sohbet ederek kah dergisini inceleyerek vakit geçirdi.
Aslında bu filme daha sonra bilet satın alarak da gidebilirdik ama şimdiki çocukların emek sarfetmeden birşeylere çok kolay sahip olduklarını görmek beni üzüyor. Emek harcanmadan elde edilenin de değeri olmuyor. O nedenle ben de her ne kadar yorgun olsam da, sıkılmış olsam da paşamın sırada beklemesine arada sırasını devr alarak yardım ettim ama biletleri eline aldığında gördüğüm mutluluk ve emek sarf ederek elde etmenin sevincini görmek herşeye değdi :)
Bakmayın böyle anlattığıma keyifli bir 1 saat geçirdik, ajitasyon yapmıyorum sadece çocuklarımı beleşçiliğe, hazır yiyiciliğe alıştırmaktan korktuğumu belirtmek istiyorum.
Daha sonra evimize geldik, acil tarafından yemek yedik, üzerimizi istanbulun akşam saatlerinde değişen havasına daha uygun olacak şekilde hafiften kalınlaştırarak tekrar çıktık. Carrefour içinda babayla buluştuk ve sezonun dondurma açılışını hep birlikte yaptıktan sonra Küçük prensesi babaya teslim edip 12lik kız kardeşim, paşa'm ve ben büyük boy mısırlarımızı da alarak sinemaya girdik.
Gürültüsü hemen hemen hiç eksik olmayan çocuk gösteriminden alınabilecek en büyük zevki alarak filmimizi izledik. Bilet gişesinde yazılı ilanda üstüne basa basa ısrar edilmesine karşın 105 dakikalık filme sürekli çişi gelen, sıkılan 7 yaş altı çocukları getirmenin mantığını aramayı bırakıp filmi izlemeye çalıştım ama ara ara düşüncelerimin kaydığını da itiraf edeyim :/
Üstelik bazı sahnelerde (sadece 2 yada 3 kere ama olsun) bizimkiler bile koltuklarından sıçradılar. Şu uyarıları, ikaz yazılarını kulak ardı eden insanlara da anlam veremiyorum aslında ama o yazı geride kaldı değil mi? :)
Film bitişinde çıkış kapısından tek sıra halinde çıkmaya başladık, ne oluyor derken bizim çocukların ellerine birer kutu tutuşturdular.
Çok ince düşünülmüş, keyifli bir hediye aldık. İçinde Topkek, meyveli süt, lolipop şeker, yumuşak şekerleme ve tüp çikolataların olduğu harika birer kutu.
Teşekkürler ÜLKER, hem film hem de hediyeler için :)

Tüm günün yorgunluğundan taksiyle süren 5 dakikalık yol bile bana fazla gelirken bu 3 canavarın gecenin sonundaki halleri görülmeye değerdi :) Cadı uyumamış bizi beklemişti tabii kutuları görünce gözleri 2 kat açıldı :)
Kalderanın ellere dikkat, hophipci olmuş :P Öyle diyor.



Az kalsın unutuyordum, bu da benim yeni cicim. Aslında yeni de sayılmaz 2 hafta önce geldi ama ben size göstermeyi unutmuşum. Artık her hafta sonu benimle, fena kanka olduk kendisiyle :)

10 yorum:

umut~~hüzün dedi ki...

kolyene bayildim..

mutlu bir gun diliyorum..:)

Papatya Prenses dedi ki...

Ne güzel bir haftasonu öyle:)
Kolye de çok güzel,güle güle kullan ablacım:)

Allah daim etsin mutluluğunuzu..

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

wohaaa enerjiye bakk.. valla kutluyorum seni, çocuklara yetişebildiğinden dolayı... süper yaw...
kolyede süper, herşey süper... ben yaşlanmış hissettim kendimi :D

bi dost dedi ki...

hophipçi mi olmuş :d :D oyy yerim ya :)) maşallah valla çok tatlılar çocuklar.. ki ben sevmem her çocuğu :P bi de kolye hakkaten güzel:)

(çocuk yapmak isteyen smileyyy:P)

MAVİANNE dedi ki...

harika fotolar harika bir etkinlik
maşallah enerjinize bayıldım
giyinme odasındaki minik prenses süper
kolye ise süper canım

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@ umut-hüzün; teşekkür ederim, hepimize inşallah.
@ papatya'm; Teşeküür ederim ve Amiiiin.
@ SM; bu ne be kuşlar kelebekler lay lay lom tadında sallamışsın. Bir an önce ya eve net bağlat ya da çorluya geç cafeden olunca yorumlar mutasyona uğruyor galiba :P
@ bidost; Cık olmamış olacakmış öyle diyo :P çocuk yapmak için 2 kişi şart diyen similey :))
@ Mavianne'm; Hızınıza yetişebiliyormuyuz süper hatun ve süper oğulları :))

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

belkide karnımda kelebekler vardır, olamazmı yani... (ilgiyi canlı tutmak isteyen smiley :Pp)

fatma dedi ki...

ne güzel mutlulık daim olsun sevgiyle kalın

bi dost dedi ki...

ikinci kişi için dua eden smileyy :Pp

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@ fatma, teşekkür ederim.
@ SM + bidost; delisiniz ne diiyim :PP