16 Nisan 2009 Perşembe

Bİ ORADAN Bİ BURADAN

Benim yazılarım çoğunlukla tek konu merkezli olmuyor biliyorsunuz :) İşte bu da öyle daldan dala bir yazı.

Daha önce yaşadığım ve çok şükür atlattığım MİYALJİ rahatsızlığımı bizi takip eden arkadaşlarım bilir. O tedavinin son kontrolünde doktorum uzun süre masa başında kalmamı gerektiren bir işim olduğundan dolayı vücuduma hareket sağlayan bir aktivite ile ilgilenmem gerektiğini söylemişti. Ben de 2 aydan fazla bir zaman önce spor salonuna yazılmıştım. Çarşamba ve Cumartesi günleri 17:40-18:40 saatleri arasında Step-Aerobik sınıfına gidiyorum.

İlk zamanlar hareketlerin son 3-4 sayısını tamamlayacak kadar gücüm kalmıyor, kesiliyordum. Ama artık fazladan sayı bile yapabiliyorum :) Bu sınıfı tamamladıktan sonra belki Fitnes'a yazılabilirim, bakalım.
Spordan sonra kendimi çok yorgun hissetmiyorum aslında sanki daha enerjik oluyorum ama gündüz uzun topuklu ayakkabılarla yoğun bir gün geçirip akşamına da step yapınca dün bana fazla geldi. Beni mutfakta fazla oyalamayacak bir yemek düşünürken Volkan patates istediğini söyledi. Ben de fotoğrafta gördüğünüz yemeği yaptım. Bu da tarifi.
Yanında da domatesli bulgur pilavı ve salata ile gayet beğenildi.



Kuzum eline fotoğraf makinesi geçirdiği an önce kendi fotoğrafını çekmeye başladı :) İlk fotoğraftaki gözler de bunlardan biri. "Kızım gözlerin ne kadar güzelmiş senin dur bir de ben çekeyim" dediğimde ise 2. poz :) Cadı ya göstermeyecek bana gözlerini :)
Elindeki oyuncağı Armutlu'dan almıştık. Orada 1-2 gün oynadıktan sonra sıkılıp o tavukları koparmaya başlamıştı, ben de saklamıştım. Hafta sonu tekrar çıkarttım yeni alınmış gibi sevindi. Ben unuttuğunu sanıyordum ki "anneee bunu denizden almıştık" deyiverdi :)
Dün akşam baktım tavuklar yine koparılmaya başlamış tabii tekrar sakladım :/

Ve son foto da iş yerimden. Şu bahar geldi, kuşlar, kelebekler, çiçekler modunda olduğumuz güzel zaman diliminde ev, bahçe düzenleme ile uğraşan arkadaşlarımıza fikir olur açısından.
Benim odamda hem çalışma masam hem de üzerinde proje katlama, kesim işleri yaptığım bir başka masa var. İşte o masanın boş kalan yüzeyine 2 küçük 1 büyük şeklinde 3 cam fanus almış içlerine ne koyacağımı düşünmeye başlamıştım. Hafta sonu kısa bir an şu birmilyoncu denen yerlerden birine uğradım. 3 katlı kocaman bir mağaza resmen, neler var neler, bayanlar için tam bir zaman katili. Öyle de uygun fiyatları var ki, şaşırdım. Şu kokulu kırıntıların poşetini 50 Krş'dan aldım, hem kendime hem de işyerimdeki bir kaç arkadaşıma. Nilüferi 1 TL den, içindeki minik renkli taşların da poşetini 1,5 TL den aldım. Şekerler şirketimin ikramı :)





7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

O tavuklu oyuncakdan ben de Safranbolu'dan almıştım. Çocuklarıma saklıyorum:P

Büyük ablanın gözleri maşallah ne güzel çıkmış:)

Biri de beni zorla spora götürsün nolur ya,üf keşke yakın otursaydık senle abla:(

Canım patates çekiyo çok fena:)

o bi milyonculara bazen Fethi'yle gidiyorum,adamı deli ediyorum. Harbi zaman katili. ama çok güzel bi yer:)

MAVİANNE dedi ki...

canım,
çok teşekkür ediyorum senin güzel ve iltifat dolu yorumuna

seni çok ince gördüm,
maşallah genç kız gibisin valla
kim der 2 çocuk annesi

o güzel kızıcığını öpüyorum o güzel gözlerini

patates de çok güzel görünüyor canım, afiyet olsun

Unknown dedi ki...

ya bu güzel günde böyle yemekten bahsedilirmi ama, kıniyciim gerçekten :D:D:D

Unknown dedi ki...

ooo aerobiğe başlamışsın da haberimiz yok :) aktif anne seni

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

@Papatya'm; Nedense arada bir çıkarıp 2 çevirdiğini düşündüm :))
Büyük abla :P :))))) (Buna çok güldüm işte yaa )
Keşke gülüm keşke..
Güzelmiş valla, yeni keşfediyorum.
zaman darlığından bakamıyordum ki bir yere. Pazar gezmek istiyorum bide ben yaaa, şööyle tüm gün :)

@ mavianne'm; ince-ben :)) İnşallah inşallah :P

@SM; Beni kınayacağına annene yanaş sen :)

@Çİlekli'm; aa söylememişmiydim :PP

PAPATYA PRENSES dedi ki...

napim bi kere küçük hanım dedik,burnumuzdan geldi daha demem töbe.büyük ablam o benim:))

yok valla nereye koyduğumu bilsem çıkarır iki çeviririm ama inanki unuttum. ev çeyizden yıkılıyo :P

ya bende acayip salı pazarına gitmek istiyorummmm

Zen dedi ki...

oyy maşaallah gözlere bakk :) saçlarııda çok güzel olmuşş prensesiin :) aplaaa aerobikk hayatında başarılar diliyorum :D bi aralar bende gidiyordumm yaşlı teyzelerle birlikte ,eğlenceli oluyordu :D