16 Mart 2009 Pazartesi

SI-KIL-DIM 24/11/2008

Gidesim var buralardan, çok fena kaçıp kurtulasım. Deniz kenarı bir sahilde çıplak ayak dolaşasım, orman sesini duymaya inat kitap okuyasım, tüm gürültülere inat içimdeki sessizliğe gömülesim.
Önümde bir fırsat var bunları yapabilecek. 3-4 gün sadece ama olsun bana yeter biliyorum. Benim işlerim böyledir, asla haftalar öncesinden plan yapamam, asla ilerki tarih için takvimimde bir kesinlik yer almaz. Olabilirler vardır benim için, planlayıp yapamadıklarım, isteyip başaramadıklarım. Bu da öyle olsun istemiyorum. Çok küçük belki ama olamamazlık ihtimalinden korkuyorum. Kesin olduğunda mutlaka yazarım. Hayallerim var boy boy, cıvıl cıvıl fotoğraflarla süsleyesim var bu sayfayı. Dinlenmişliğimin bile fotoğrafını koyabilirim o derece yani :d

Şu ayıcık var ya şu ayıcık, haftanın 6 günü 10 saat gözümün içine baka baka benim yapamadığımı yapan o ayıcık’a inat gidip birde resmetmem gerek dinlenmişliğimi, sonrada gelip o ayıcığı o rahat şezlongundan atmam gerek :d Fena halde gıcığım bu aralar ona…

YAZININ YORUMLARI

mavianne
gitmesi gelir insanın öyle birdenbire

geçer geçer merak etme .)))

sevgiler

çiLeKliSüt
bayramda kaçın bi yerlere :) şiir güzelmiş

Erdal ERDOGDU
Gidesim var buralardan, çok fena kaçıp kurtulasım. Deniz kenarı bir sahilde çıplak ayak dolaşasım, orman sesini duymaya inat kitap okuyasım, tüm gürültülere inat içimdeki sessizliğe gömülesim.
abla ah o gemide sende olsaydın acık denizlere yol alsaydın :) ne diyelim Rabbim hepimize hayırlı kafa dinlemeler nasip etsin…

Ayse
yazin da siirinde cok etkiledi beni, cidden bazen oyle an geliyor ki insanin gidsi geliyor bir yerlere…Insaallah bayram tatilinde bu firsati bulabiliriz…

kalderavolkan
@mavianne; Gitmesi gelince insanın gidecek kardeşim ben onu bilir onu söylerim :d Tabii senin gibi iş, röportaj adına sürekli gezen insan ne anlar :p :d) Bu aralar başarılarınızdan haberdarız efenim, saygılar büyük muhabir :)

@çilekli’m; bayram öncesi planım var ama bakalım, kısmet…@kardeşlik; Olacağım inşaallah yanlış zaman doğru mekan ama olsun :d

@Benim şiirim o ya yazan sanki beni bilmiş de yazmış :d İnşallah bayram tatili öncesi planlarımız var ama hayırlısı..

Hiç yorum yok: