24 Mart 2009 Salı

ÖV yada SÖV :) (MİM) 21/01/2009

Kötü bir huyum var benim. Elimdeki bir işi, aklımdaki bir düşünceyi ileri bir tarihe ertelersem eğer o iş haddinden çok fazla sarkıyor resmen sünüyor elimde.

Kardeşliğimin 30.12.2008 da bana pasladığı ilk MİM de aynen böyle oldu. Türlü bahaneleri ciddi iyi birşeyler yazmak isteğimle harmanladığımdan bu zamana kadar geciktirdim durdum ama ‘ayıp aaa yeter artık’ dedim ve nihayet yazıyorum.

Konumuz istediğimiz 1-2 ürün hakkında yazmak. Ürün çeşidi sınırlaması yok, sayı sınırlaması hiç yok. OLUMLU yada OLUMSUZ istediğinizi yazabilirsiniz.

Şu yağlıkağıdı çıkarandan Allah razı olsun :) İnanılmaz büyük bir kolaylık benim için. Tepsi yağlamaktan nefret ederdim ve tabi pişme işlemi bittikten sonra da o tepsiyi temizleme çalışmalarından. Ama şimdi bir parça yağlı kağıt son derece pratik oluyo. Tam bir kullan at ürün yani. Ayrıca üstteki resimde de gördüğünüz gibi kağıt kebabı yapımında da kullanıyorum :)
(resimdeki KAĞITTA TAVUK, tarifi herzamanki gibi birtabak.com’da. )

Şu resimde görmüş olduğunuz Tereyağıdır efendim. Ürün ile bir sorunum yok aksine margarin kullanmak istemediğim zamanlarda kendisini yemeklerde, kahvaltıda rahatlıkla tüketiyoruz. Ancak bu ürünün ambalajını yapan şahsımuhtereme ikiçift lafım var. “Be aklıevvel kardeşim, 30 yaşındayım 10 senedir evli bir hanım olaraktan birfiil mutfaktayım, ancak bir defa bu ambalajın o tepe şeklindeki kapağını açtıktan sonra geri kapatamadım. hayır beceriksizlik bende ise bileyim de bir bilenden bu kapağı geri kapatma kursu alayım :)” Cidden ben daha bir kere açtıktan sonra o kapağı yerine oturtabildiğimi hatırlamıyorum. Özelliklemi yapılmış, bir hatadanmı yoksa benim bilmediğim bir özellikmi bilen bana bi zahmet deyiversin :) Başka türlü bir ambalaj şekli bulamadın mı fazla orjinal bir adammısın acaip merak ediyorum.

Evet bizim bu MİM hususunda yazacaklarımız bu kadar (malesef :/ ) Sıra geldi paslamaya.
Taa Viyanalarda olduğunu bildiğimden bize farklı ürünler tanıtabilir düşüncesi ile
kelebekim’i, Ev hanımı olma yolunda koşar adım ilerlediği için bu MİM’ i yazmanın kendisine pek bir faydası olacağını düşündüğüm NeVv meleğime ve ailemizin ev kızı fulyanna’ma paslıyorum. Hadi bakalım kızlar, döktürün maharetleriniz :)

Bu arada erkek adamdan çıkan MİM’e bakarmısınız :P Deli bu karaoğlan yahuu :D

YAZININ YORUMLARI

moonsun11
Canim benim yaaa, sen harikasin, tereyagi kapagini tasarlayan amcaya iyi saymissin beni de gulmekten oldurdun burda :)) Kocaman opuyorum seni :))

Ayse
cok tatlisin canim benim yaaa.. ozledim seni, nolur bana maille bi telini yaz, inanamiyorum kendime, bulamiyorum telini!! bloga da yazdim sanirim bizim veletler sildi yanlislikla…hadi o bi yana mailden nasi kaybolabildi onu da anlayamadim…yaz bana telini maille nolur….

Hiç yorum yok: