24 Mart 2009 Salı

MELEK KALDERA’M 3. YAŞINDA 17/02/2009





Bugün 17 şubat 2009.

7 sene sonra ikinci kez anne oluşumun,
Bir erkekten sonra bir de kız anneliğini tadışımın,
Dünyaya sanki pembeler için yaratılmış bir meleği getirişimin,
Var oluşumun anlamını yineleyişinin,
Nefes alışlarımın gerekliliklerini artırışının,
Beslenme, sağlıklı olma ihtiyaçlarımın temelinde ikinci kademeyi oluşturuşunun,

3. YIL DÖNÜMÜ.

Güzeller güzeli SENEM KALDERA’mın doğum günü….

Canım, ay parçam, melek yüzlüm, güzel gözlüm…

İYİKİ VARSIN, İYİKİ DOĞDUN, İYİKİ BİZİMLESİN…

Önce ağabeyini sonra da seni bana sağ salim, sağlıklı, akıllı ve de bu kadar güzel birer melek olarak emanet eden YÜCE RABBİME binlerce, milyonlarca kez şükürler olsun…
YAZININ YORUMLARI

papatya
vayy burçdaşım benim öperim seni hatta ısırırım:)minik kuzuya Rabbimden mutlu,sağlıklı,sıhhatli,hayırlı uzunn bir ömür diliyorum tabiki sizlerle birlikte:)
************************
Kovalar siziii :)Amiin canım çok çok teşekkürler ediyoruz..

Yeni yaşı da gözleri gibi parlak ve güzelliklerle dolu olur inşallah onun için ilk resme bayıldım nasıl güzel bakmış maşallah
**************************
Amiiin SAN ailesi :) Teşekkürler ediyoruz.

moonsun11
Senem Kalderanin dogum gunu kutlu olsun :) Canim nice nice guzel gunler ve pembeler onun olsun
*********************
Teşekkürler, teşekkürler ve yine teşekkürler moonisim.

Çilekli Süt
Güzeller güzeli hmm Kova burcuymuş bi de acayip de zekidir bu fıstık :)
**************************
Hiç şüphen olmasın güzelim :)
mavianne
o güzelim kaldera’yı yanaklarından öpüyorumuzuuuuunn bir ömür diliyorum annesi, abisi ve babası ile birlikte çok mutlu olsunöptüm seni
****************
Kaldera da ellerinden öpüyor teyzesi :)Çok teşekkürler ediyorum.
NnEvV
mutlu yaşlar kalderayaa , Eylüşe ne kadar benziyo bu fıstık yaa daha çok sarasım geliyo RAbbim üçünüzüde ömürr boyu asla ayırmasın üzmesiin , çook mutlu oluun eksik olmayın ömrümden …
*****************
Meleğim, evet asu, kaldera ve eylüş birbirlerine çok benziyorlar değil mi? Amiiin canım amiiin…
E. Ali
Yine bir doğum gnünü kaçırmışım.
Kutlu olsun. Allah analı babalı abili kardeşli büyütsün.
***********************************
Kaçırmak ne demek kardeşim, er veya geç kutlaman yeterli.Amiin …

aNNePeRi
bizim gelin ayşe nin asude ye benzettim kızını Allah uzunnnnn sağlıklı,hayırlı,mutlu bir ömür nasip etsin güzelliğe
***************************
Ayşenin kızı asu, nvn’in yeğeni eylüş ve kaldera birbirlerine benziyorlar evet yaşları yakın ondanmı acep :) Amiiin çok çok teşekkür ederiz.

Gülay
Dünya güzelimize nice mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum.Güzel yüzü hep gülücük dolu olsun, size de hayırlı evlat olsun inşallah.Öpüyorum sizi
****************
Canım çok teşekkürler ediyorum, Küçük adam’a da öpücükler..

papatya
yaa sakın bu büyük ablaya küçük hanım demeyin hayır yani ben dedim yaygarayı bastı:))
**************
Ayy hiç sorma canım yaa, kötü bir zamanına denk geldin )

Hiç yorum yok: