24 Mart 2009 Salı

KİTABIM VE KARDEŞİM 20/02/2009

Şurda, şurda ve şurda bahsi geçen atkı sahine kavuşmuştur bilgilerinize :)

Her ne kadar soğukları yavaş yavaş uğurluyor olsak da gelecek kışları da hesaba kataraktan uzuuun uğraşılar sonucu (Külliyen yalan :) ) kardeşliğim için hazırladığım atkıyı dün akşam itibariyle teslim ettim. İşte bu da hediyem :)


Kardeşim, tekrar tekrar teşekkür ederim. Biliyorsun ki buradaki tarifler denendikçe www.birtabak.com’da günü gününe yayınlanacaktır :)

Bu sabah Erdal‘ın sayfasında gördüğüm yazı ve video ise ikinci bir hediye oldu benim için. Epeydir kardeşimi dinlemek istiyordum ama bir türlü kısmet olamamıştı.

(Bu lanet wordpress’e video ekleyemiyorum ben yaa :/ Zaten en kısa zamanda kurtuluyoruz, kendi yerimize geçiyoruz inşallah o nedenle de fazla kurcalamıyorum )

Dilerseniz Kardeşimin sayfasından dilersenizde şuradan izleyebilirsiniz;
Senin de arkadaşının da ellerine, yüreğine sağlık kardeşim.

YAZININ YORUMLARI

aysegelin
aaaaa benimde var aynısından. Eşim nişanlıyken hediye etmişti bana. Ama bence bu Oktay Ustanın en başarısız kitabi. Diğerlerinde daha güzel tarifler var bence. Bence sen ilk şeyi dene ( şey diyorum, çunku kitap şuan elimde degil bakamıyorum, nohutlu patlicanlı yemek var orda. Kesinlikle dene, super oluyor. Denediyim ilk tarifim :))Hediye secimi çok güzel.Senide özledim ablacım, yazılarınızı yeniden okumak çoook güzel. Daha sık gelmeye calışacagım.

*******************

Öneri için teşekkür ederim canımcım akşam eve gidince bakacağım. Biz de seni çok özledik fıstıkım her zaman bekleriz.

moonsun11
Hediyenin yerine ulasmasina sevindim Kardesinin sesi gercekten cok guzelmis :) Tebrik ediyorum :) Kocaman opucukler gonderdim sana :)
Bu arada hani sormussun yaa, daha gelmedi :(

******************************

Teşekkürler ediyorum, bizden de sana kocaman öpücükler. Yaaaa :/

Erdal ERDOGDU
ayse gelin abla, ne diyosun sen öyle ya, en basarısız kitabı diye filan, ben 2 kişiye verdim o kitaptan, oturup tek tek tarifleri de inceleyemedim haliyle, şimdi olmadı ama bu.. tüh yav :(
abla başarısız kitabı vermişiz size ama ne diyelim biz tesekkür ederiz emeğiniz ve atkınız için…

************

Yok canım başarısız olur mu hiç. Ben memnunum kitabımdan valla, tekrar tekrar teşekkür ederim. Güzel günlerde kullan İnşallah.

Hiç yorum yok: