24 Mart 2009 Salı

İSRAİL ATEŞKES’İ KABUL ETTİ ! 7/01/2009


Allahım inanamıyorum.

İnanmak istiyorum.

Sevinmek istiyorum.

Bayram olsun istiyorum.

Kaybedilmiş canlar için asla affedilmeyecek o soysuzlar ama yeni canların yitirilmeyeceğine inanmak istiyorum.

Döneklik yapmazlar inşallah diye dualar ediyorum.

Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy’nin girişimiyle, MISIR’ı hazırladığı ateşkes önerisi, (ki içeriğini bilmiyorum şu an sadece ateşkes’e seviniyorum) İsrail (SOYSUZ TAKIMI) tarafından kabul edildi.

EDİT:

FRANSA-MISIR BARIŞ PLANI

Fransa ve Mısır’ın ateşkes planına göre İsrail 8 gün içinde Gazze’den çekilecek.
4 ya da 5 gün içinde Mısır ile İsrail arasında sınırların güvenliği konusunda bir anlaşmanın sağlanacak.
Esad
Hamas‘a İsrail’e roket saldırılarını durdurması için baskı yapacak
SURİYE DE ATEŞKESE DESTEK VERİYOR
Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy‘nin dün Şam’da görüştüğü Suriye Cumhurbaşkanı Beşar Esad’ın da Mısır planını desteklediği belirtildi. Esad Hamas‘a İsrail’e roket saldırılarını durdurması için baskı yapacak
Mısır Cumhurbaşkanı
Hüsnü Mübarek, barış planını Sarkozy ile dün düzenledikleri ortak basın toplantısında açıklamıştı.

YAZININ YORUMLARI


CeYDa
Bu aksam görüsmedeler diye haberlerde izlemistim demek olumlu sonuclandi ayy nasil sevindim bu bir müjde Sarkozy’i de tebrik ediyorum yani Fransa’nin bu konuda öne cikmasi ne güzel, keske baska bir sürü ülkelerde ayni cesareti gösterselerdi!

NnEvV
bende şaşırdıım ve cok sevindiim

moonsun11
Canim Kaldera Volkan,
Bu habere her ne kadar yurekten sevinemesem de (giden canlar icin), insanin yuregine su serpiliyor, yeni canlar kaybedilmeyecek diye.. Son bulsun artik, yeter !!!
Kocaman opucukler gonderiyorum sana guzel insan :)

E. Ali
Sanki israil bütün dünya gözünde masummuş gibi…Mısır ve suriyeye yazıklar olsun.Başta bütün islam ülkeleri (iran hariç) bütün dünyaya yazıklar olsun.Nerede tazminat? Hesap sormak nerede?İsrail suçludur. Bütün dünya israile en şiddetli ambargoları uygulamalılar. Gereken budur ama yok.Aslında yapılacak en iyi şey oradaki müslümanların ve hıristiyanların o topraklardan göç etmesi.Bu yapılmalı ki Allah İsraillilere her türlü musibeti yağdırsın.

Hiç yorum yok: