10 Mart 2009 Salı

FOTO'LAR ! 20/10/2008

Blog'a uzun aralıklarla yazı eklemek affedilebilir belki ama kuzulara arşiv olsun düşüncesi ile çıktığım bu yolda haftalarca fotoğraf eklememek ne derece affedilesidir tartışılır. Bu nedenle işte dumanı üstünde fotolar. Makinenin tarihi sizi yanıltmasın çekilme tarihleri; 19/10/2008


Paşa hafta sonları futbol okuluna gidiyor.
Bu da buhaftaki top sürme çalışmalarından. Henüz o bölümde zayıf kalıyor.

Isınma olarak önce koşuyor, sonra top sürmeyi sonra da pas vermeyi çalışıyorlar. Daha sonra da maç...

Bu zaman zarfında küçük kuzu da saha kenarından abisine tezahürat yapıyor. Bazen "gokan" bazen de "abi" diye bağırıyor. :)


Tezahurat yapmaktan sıkılınca/yorulunca da parka gidiyoruz.


Ama eğlenmekten çok keşif amaçlı :)



Kuzu'yla Paşa'nın pazar kahvaltısı. Birlikte vakit geçirebildiğimiz nadir zamanlardan biri yani..


Kuzu yapmak istediği birşeye izin vermediğim için (inanın şu an hatırlamıyorum) baa küstü.Bu aralar kırılganlık her ikisinde de hat safhada ama çözebilmiş değilim.


Barıştık :))

Kuzu Anneannede bebeğini uyutuyor.
Paşa Anneanne'de. Pür dikkat belgesel izliyor.
Şimdilik bu kadar. Daha arşivde resim çok ama bakalım anne tekrar ne zaman insafa gelecek :)
YAZININ YORUMLARI
Yazan: erdalerdogdu Tarih: 22/10/2008 Konu: www.erdalerdogdu.com şimdi kalbimi kırdın muhterem hanım efendi... ben sizinle ne cüretle dalga gecebilirim... üzüldüm bilakis bu sözünüze :(
--------------
Evdeki kırılganlar tayfası yetiyor bide sen başlama allahınıseversen :)) Takıldın diye düzeltiyorum hadi senin hatrın için :)Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 23/10/2008 saat: 11:54

Yazan: erdalerdogdu Tarih: 22/10/2008 Konu: www.erdalerdogdu.com Rabbim analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütsün inşallah. Böyle bir anneyle yetişen çoçukların ne kadar sağlam bir kardeşlik bağları olur bunu tahmin dahi edemem. Ey müennes topluluk bakında annelik öğrenin :)
------------------------
Amiiiin ... Ah be kardeşlik ne anneler var bizim yaptıklarımız devede kulak. Dalga geçtiğini bilsem de, utandım :)Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 22/10/2008 saat: 13:22

Yazan: Ayse Tarih: 21/10/2008 Konu: :)) waaaaw cok sukur be yaaa...canim ne iyi etmissin yavrularin fotolarini eklemekle, inan oyle cok gormek istiyordum ki onlari. hatta dedim ya gecen pazar yuzlerinizi bilemedigimden yaninda kaldera yaslarinda kardesi olan en az uc cocuga adini sordum, ama malesef hicbirinin adida volkan degildi ;( ama goruscez insaallah birgun degil mi? sesin cok sicakti, seni tanimayi bende cok istiyorum... ayrica yukarida benimle ilgili yazdigin guzel sozlerin icin guzel bakan gozlerine ve guzel dusunen yuregine cok tesekkur ediyorum... Futbolda cok basarili olacagini tahmin ettigim abi Volkan a, bebisini uyutan minik kalderaya ve onlarin simsicak annelerine kocaman opucukler....Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 22/10/2008 saat: 08:36

Yazan: Nurgul Tarih: 21/10/2008 Konu: Cok sekerler Merhaba, fotolarin hepsi guzel ama, ben en cok cici kuzucugun bebisini uyuttugu resme bayildim:) Masallah
Yazan: mavianne.blogspot.com Tarih: 21/10/2008 Konu: kuzu ve paşa Allah bağışlasın çok şekerler maşallah uzun ve sağlıklı ömür diliyorum onlara öptüm seni de
Yazan: womentuana Tarih: 20/10/2008 Konu: OY OY OYYYY... HER İKİ KUZUYA DA KOCAMANNN BİR MAŞALLAH. GELECEĞİN MARADONASINA DA BAŞARILAR DİLİYORUM. ;) BENİM YERİME İKİSİNİ DE KOKULU KOKULU ÖP ANNESİİ...
Yazan: fulyailkim Tarih: 20/10/2008 Konu: :) Kaldera aplam bnm blogta sana bi paket var gelip alır mısın? :)
----------------------------------------
Fulyanna cadısının karamsar yazısını görünce kendi yorumlarımı onaylamadan sana damlamış ve görmüştüm zaten paketini :) Canım, çok çok teşekkür ederim. Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 21/10/2008 saat: 09:21

Yazan: sananaaki.bananesan Tarih: 20/10/2008 Konu: :)))) hepsini seve seve bitiremedim en güzeli de küsüp barıştığınız resim varya o harika pozlar yahu :) Allah birlikteliğinizi mutluluğunuzu bozmasın.
Yazan: fulyailkim Tarih: 20/10/2008 Konu: :) Maşallah maşaşşah zuzulara :)

Hiç yorum yok: