5 Mart 2009 Perşembe

BUZLARIM ÇÖZÜLMEDEN 17/03/08

Şu sıralar kendimi Dipfrizden yeni çıkartılmış ürün gibi hissediyorum. Buzlarım çözülmek için sabırsızlanıyor ama yeterli ısı yok. Güneşin parlamasını, ışıklarının ensemi ısıtmasını bekliyorum yeniden diriliş için. İşe başlamayı, ekonomik özgürlüğümü elde etmeyi bekliyorum. Bunun için de kızımın bakıcısına alışmasını bekliyorum. Bunun için de bakıcı adayının sık sık evimize gelmesini ve birlikte zaman geçirmelerini seyrediyorum. Zinicrleme kaza gibi hepsi birbirine bağlı. Ya birinde aksama, gecikme olursa sabrım tükenirse diye korkuyorum. Staj dönemi ile başlayan iş hayatına 11 yıldır küçük aralıklarla devam etmiş biri olarak Ekonomik özgürlüğünün bir başkasının cüzdanında olması zor geliyor bana.

Bu bekleme, alıştırma dönemlerinde ise boş durmuyorum ama :) Özel istek üzerine eşitli renk ve ebatlarda 20 Adet FIRFIR ATKI bitirdim satılması için kuzenime gönderdim. Kızımın bolerosunu, kardeşimin oğlunun süveterini bitirdim. Kermes için yeniden fırfır atkı örmeyi çok istiyorum ancak enli ipleri gördükçe elerim değişik iplere gidiyor :) Ama azimliyim en az 5 adet de kermes için hazırlayacağım. Bu arada söylemişmiydim Kermes tarihimiz belli oldu 25-30 Nisan tarihleri arasında yapılacak. 4 adet bebek süveteri hazırladım ve 5. de elimde. Fırfır atkılar ve bolero yetiştirmek niyeti ile son sürrat devam ediyorum.

Bahsi geçen süveter ve boleronun resimlerini en kısa zamanda ekleyeceğim.

YAZININ YORUMLARI

Yazan: www.alivesitesi.com Tarih: 24/3/2008 Konu: bakıcı Candanımsın blogcunun buraya yazdığı yorum beni düşündürdü: Ne tuhaf: Birisinin işe girmesi başka birisinin iş bulmasına yol açıyor. Bir anne çalışacak, onun çocuğu için bir bakıcı onun evinde çalışacak. İkincisi: Çalışmakla hem para kazanacaksınız hem sevap kazanacaksınız. Çünkü ihtiyaç sahibi birisi sizin çocuğunuza bakıp para kazanmakla ihtiyaçlarını giderecek. İnşallah her şey en hayırlı şekilde yoluna girer. Herkes güzel güzel vazifesini yapsın herkes kazansın. .......................... Bizim bakıcı teyzemizin gerçekten ihtiyacı var inşallah dediğin gibi her ikimiz içinde hayırlı olur da uzun süre devam ederiz...Düzenleyen KALDERAVOLKAN gün: 24/3/2008 saat: 19:03

Yazan: candasimsin Tarih: 23/3/2008 Konu: :))) Ya şu bakıcı konusu... Allah kolaylık versin. Candaş'ı bakıcıya verme düşüncesi bile deliye çeviriyor beni. Ne yapacağımı bilmyorum. Umarım biran önce ekonomik özgürlüğüne kavusursun. Kızın da bakıcısıyla çokkk mutlu olur Hoşçakal

Yazan: hussoloji Tarih: 23/3/2008 Konu: :-) Bugün ben de beşiktaştan kadıköye geçtim ancak fotoğraf makinem yanımda yoktu :-) Kapalı havalarda fotoğraf çekmekten hiç hoşlanmıyorum... Bu arada sizin çektiğiniz fotoğrafları da merak ettim... Saygılar...

Yazan: hussoloji Tarih: 19/3/2008 Konu: Merhaba En kısa zamanda ekonomik özgürlüğüne kavuşman temennisiyle... İyi çalışmalar...Kolay Gelsin...

Hiç yorum yok: