4 Mart 2009 Çarşamba

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ! 12/12/2006


12/12/1978 saat 08:00 sıralarında aldığım emanet bedenle hayat denilen sınavda ben de var olmuşum. Ve işte 12/12/2006 saat 08:00 itibariyle 2 tane dünya tatlısı meleğin annesi olarak yoluma devam ediyorum. Dün gece geç saatlerde daldığım düşünceler beni geride bıraktığım 27 senenin içinden “EN”lerimi çıkarmam için zorladı durdu. Ben de daha fazla dayanamayarak kendimi “EN”ler tablosu yaparken buldum. EN vazgeçilmezlerim, EN sevdiklerim, En sevmediklerim… (bunlar da kendi içlerinde ayrılıyorlar tabii kişiler, eşyalar, yemekler, renkler vs. vs.) Sonuç mu; bu sabah uykusuz ve altları morarmış bir çift göz ama içi ışıl ışıl, gözlerine bakabilmeyi bilen herkeze ayrı ayrı bir tutam enerji veren ama bugün ne kadar çok bebişlerinin yanında olmak istese de çalışmak zorunda olan bir ANNE.

BANA VERDİĞİN, SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK VE BU 2 GÜZEL MELEK İÇİN ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHIM. EMANETİNİ YÜZ AKI İLE TESLİM ETMEMİ SAĞLA (AMİN)

Hiç yorum yok: