5 Mart 2009 Perşembe

MAŞUKİYE SÜPER BİR YER 27/5/2008

Oğluşumun okul pikniği vesilesi ile SAPANCA taraflarında bulunan MAŞUKİYE içinde MAHMUDİYE diye adlandırılan bir yere gittik. Piknik alanımız RAUF'UN YERİ..

Hızla giden Otobüs'ün camından çekebildiğim kadarı ile KÖRFEZ...
8:00'de kalkacak otobüsümüze yetişebilmek için 7:00'de uyanan melek kızım yolculuğumuzun 1. saatinden sonra bu hali aldı :))
Piknik alanına ulaştığımızda ilk işim kızımı rahat ettirmek oldu. Allahtan her masanın hemen yanında bir hamak bulunuyordu da kuzunun dinlenmesi ve uyuması konusunda sıkıntı yaşamadık.
Ve işte buz gibi suyuyla şırıl şırıl akan deremiz.

Suyunun buz gibi olduğunu söylemiştim değil mi? İşte paşamın yüz ifadesi...
Dere üzeri geçişleri için kullandığımız hepsi Rauf Amca tarafından yapılmış derme çatma köprüler...
Kuzular derenin suyuna alışınca büyük bir keyifle oynadılar.

Güzel bir yürüyüş, ip oyunları, top oyunları, mekan keşfi derken yeniden acıkmaya başladığımızı hissettik ve "Tebdili mekanda ferahlık vardır" düşüncesi ve çocuklarımızı dereden uzak tutabilmek niyetiyle bu sefer dağlık bir bölgeye taşındık.
Öncelikle epeyce yorulan minik kuzumu uyuttum,
Ve sonra mangal başına :))
Tüm gün kuzuların güvenliğinden yemek servislerine kadar herşeyleri ile ilgilenen
Öğretmenimiz Hacer Hn'a da bu vesile ile teşekkür ederiz. (Resimdeki güzel byn)
Ve dönüş vakti...
Oğluşumun suratı asık çünkü bana küs :( Çimenlerin arasında bulduğu oyuncak bir arabayı almak istedi (aynısından evde tam 7 adet bulunmasına rağmen) ve ben izin vermediğim için de küstü. Neyse yolda gönlünü aldım ama resimlerde asık surat çıkmasını engelleyemedim tabii..
YAZININ YORUMLARI
Yazan: isimsiz Tarih: 10/1/2009 Konu: raufun yeri oohh resimlere bayıldım harika br yer doğrusu.Yazdığınız bazı yorumları beğenmedim.Ben oraya yıllardır giderim rauf amcayıda tanırım.Çok nezih bir yer.HERKEZE TAVSİYE EDERİM...

Yazan: isimsiz Tarih: 28/5/2008 Konu: http://o0ocileklisuto0o.blogspot.com/ hehehe oğlun aynı benim yeğenim gibi o da öyledir hemen küsüverir bize istediği bişey olmayınca :)) kızın da çok tatlıymış maşallah Allah nazardan saklasın. Dağ çileği, soğuk dere, mangal filan ohh valla miss kebaaap :)) Ben de çok severim böyle temiz havalı doğayla iç içe yerleri. Harika bir gezi olmuştur tahminimce.

Yazan: NnEvV Tarih: 28/5/2008 Konu: nnevv.blogspot.com yaa kalderacık felaket tatlı bişiymişş , nasıl bi şirinliktir o öylee , sarı melek tam :) fotoğraflar içinde teşekkürler , maşaAllah fotodaşım ;)

Hiç yorum yok: