5 Mart 2009 Perşembe

İSTATİSTİKLER 28/5/08

Blogcu aleminin en turuncu kızı hande dönüyor :)) Ve daha dönüşünü tamamlamadan da bana yeni bir yazı malzemesi veriyor :) Teşekkürler handecim..

Blogcuda yazmaya başladığım günden itibaren birçok yerde nasıl iyi blogcu olunur, nazıl yazılır, yok RSS yok ziyaretçi sayısı vs. gibi yazılar okudum. Benim blog tutma amacım unutkan hafızama inat çocuklarıma ait birşerler bırakabilmek olduğu için bu tip konular hiç ilgimi çekmedi. Okunmak, değer verdiğim insanlardan yorumlar almak çok güzel bu sebeple de yorumları kapatmadım ama kaç kişinin geldiği, ne amaçla okuduğu konularını da çok kafaya takmadım. Bu sebeple de blogcuda uygulanmaya başlayan "İstatistik" konusundan haberdar olmadım. Ama handecim okadar güzel yazmış ki merak ettim ve ilk defa istatistiklere baktım. Özellikle kaynak, tarayıcı ve sayfa/ziyaretçi bölümlerinden pek birşey anladığımı söyleyemem. Ama hangi kelimelerin aranması sonucunda blogumuza ulaşılmış bölümü gerçekten çok ilginç. (Hande bunu bir mim olayına çevirebilirsin. Tabii hala mim cevaplamaktan böğğ gelmemiş birilerini bulabilirsen :))

İşte bizim blog'un yolundaki taşlar amannn kelimeler :))

ankara misket (Oğluşum 23 nisan gösterisinde oynadı ya ondan sebep)

istanbul glutensiz eczana bakırköy (Bu glutensiz ürün olayı mühim bu vesileyle hatırlayalım http://kalderavolkan.blogcu.com/1648686/)

hamilelikte öksürük (İlk başladığımızda önemli bilgiler paylaşıyorduk ya bu da onlardan biri hatırlayalım: http://kalderavolkan.blogcu.com/1908668/ )

içine binilen oyuncak (!!!!! :))

tatilde ne yapsın çocuk (ne isterse onu yapsın adı üstünde TATİL :))

ev hanımı sıkılıyor (iş hayatına atılmaya ne dersin ?? )


Bizim blogcu yolundaki temel taşlar; hamilelikte grip, çölyak, pnömokok, ilköğretim karneleri, pınar yücel, vs

YAZININ YORUMLARI
Yazan: Bir Anne Tarih: 29/5/2008 Konu: Selam Merhaba, iade-i ziyarete geldim size:) Ben ziyaretinizden ve guzel sozlerinizden ziyadesi ile memnun kaldim, hem de bunu ifade etmek istedim, cok tesekkur ederim. Istatistikler hakkindaki yazdiklariniz ve su kelimeler ilginc ve komik. Ben de oyle detayli sekilde pek ilgilenmem genelde ama, artan ziyaretci sayim memnun etmez beni dersem durustluk olmaz bu da:) Sevgilerle, Nurgul

Yazan: turuncuterlik Tarih: 28/5/2008 Konu: :) bu istatistik olayı sahiden çok eğlenceli. ama benim kelimelerim sizinkileri döveeer :P "alaaddinin sihirli kutusunun içinden çıkan cin resimleri" arayan olmuş mu hiç buralarda :) ---------------------------------------------- Cidden senin kelimelerin döver :)) Ama bizim çizgi belli evli ve çocuklu durumları :) ben sadece 4-5 güne bakabildim gerisine kafam yetmedi sıkıldım :))

Hiç yorum yok: