16 Mart 2009 Pazartesi

BLOG’UM KAÇ $ 12/11/2008

Melek Asude’nin güzel annesi, şu siteden blogunun $ bazında değerini araştırmış :) (Delimi ne :p )

Merak ettim Ayşe‘nin hemen hergün güncellediği blog’u 1810$ ediyorsa benim bu taze garibanın fiyatı ne olaki diye :) (Delimiyim ne :p)
459.9$ cık ediyormuş. (Bunu öğrenmek ne işine yaradı diye sormayın fena olur… :p)




YAZININ YORUMLARI

CeYDa
Güzel birsey yapmislar degil mi ,blogumu birine satsam yani icindekilerle ne fiyat ettigi…Vermem kimselere yinede Benimkide 2460 $ cikti, fena para degil ~

kalderavolkan
Kim alır ki? Kim verir ki? Oooo iyi para valla.

Kuaybe
Tamam da şimdi “Bunu öğrenmek ne işine yaradı ?”
Hi hii :)

kalderavolkan
@Kuaybe, ben sormayın dememişmiydim? Birde şimdi işin yoksa nasıl “fena olacağını” düşün :p Bulduğum gördüğüm ilk yerde Yusufcuğu sıkıştıracağım :)

NnEvV
aaa dur hemen bende yapıpop ikinci yorumumda belirticeğim eksik kalmıım hayırlı olsun ablacııım yenii blogunn

NnEvV
vaooov blogspotuum baya iyi para ediyomuşş $2153.5 USD
yeni yetmem nnevv.com umda Net Worth : $292 : )

aysegelin
Delimiyiz neyiz deeemi

mavianne
nasıl yaniiipara mı ediyor anlamadım ben ))bir bakayım siteyesevgiler

kalderavolkan
@ NnevV, bacım sen hayattamısın yahu. Bi nişanını duyduk bi de düğünün diye umuyordum ben De hadi ses ver bu aralar bak hafta sonu geliyor. Düğün parası çıktı desene :)
@ayşegelin; artık şüphe duymuyorum DELİYİZ :)
@mavianne; sen bakmasan diyorum seninki içerik bakımından bi ferrari alır galiba sanırsam :) Ediyormuş, diyenlerin yalancısıyım ben he kim alır bu paraya orasını hiç sorma

gonuldenele
çok merak etmiştim .şok oldum. Net Worth : $2.09 Million sayfamın değeri buymuş..bunu bilmiyordum.kim alırki?hemen satayımmm..

kalderavolkan
Nasıl yani :S Şok olmamak elde değil. Bu değeri neye göre biçtiğini şimdi merak ettim :) Bu arada sizin gibi maharetli bir hanımı tanımama vesile oldu.

gonuldenele
yua cidden.neye göre değer biçiliyor?anlamadım.ama bende şok oldum..
maharetli hanım sıfatına teşekkürler:)) bu arada..

Hiç yorum yok: