16 Mart 2009 Pazartesi

ANINDA GÖRÜNTÜ 11/11/2008

Daha önce bir MİM şeysinde hayallerim başlığı altında yazmıştım sanırsam ama blogcu.com’da kalanlara mazi derler diyerekten yazayım bakalım neler çıkacak (Önem sırası söz konusu bile değil, aklıma geldiği gibi yazacağım)

* Süresinin hiç önemi yok ama MAVİ YOLCULUK yapmak istiyorum,
* İngilizce öğrenmek istiyorum
* Motosiklete binmek istiyorum
* Ehliyet almak istiyorum
* Ev yapımı ürünlerin satışını yapabileceğim minik şirin sıcacık bir HANIMLAR
KIRAATHANESİ açmak istiyorum. (Detaylarını bir duysanız…. ;)
* Kuzularımın mürvetini görmek istiyorum.
* İç dekorasyonunu iğneden ipliğe kendim yaptığım bir teras katında oturmak istiyorum
* Erkek kardeşim bir an önce eğitimini bitirip yurda kesin dönüş yapsın istiyorum.
* Meleklerim eğitimleri konusunda kararlı ve istikrarlı olsun, yanlışsız kararlar vermesinler istiyorum.


Tıkandım kaldım :) Neyse aklıma geldikçe eklerim…

Bunun yanında;

* İki yüzlü çirkeflerden, (Bu klişe gibi gelebilir ama şu an onlardan birkaçı ile yoğun bir şekilde iletişim halinde olduğum için ilk maddemi işgal ediyor. Ve ciddi anlamda nefret ediyorum. Açık açık seni sevmiyorum ya da şu’yundan hoşlanmıyorum deseler yeminle baş tacı edeceğim ama seviyor görünmeleri miğdemi bulandırıyor.)
* Her gün başkalarının kıyafetlerini irdeleyen yamuklardan,
* Özel günleri yaşamayı ısrarla red eden odunlardan,
* Kız arkadaşlarından kendilerine “kullan/at için verilmiş mallar” gibi bahseden ök..lerden
* Görgü kurallarını bilmeyen yada bildiği halde işine gelmediği için uygulamayan dingillerden,
* Saygı kelimesinin anlamını hiç öğrenmemiş angutlardan,
* Seni tanıdığı halde yanında bir selam bile vermeden geçip giden yontulmamışlardan,
* Direksiyon’a geçtiğinde dünyanın hakimi olduğunu sanan büyükbaş kırmalarından,
* Ailesine ve özelliklede çocuklarına kötü davranan dört ayaklı familyasından MÜSADENİZLE (!) NEFRET EDİYORUM…

Hiç yorum yok: